A halál küszöbén túlról

“Meghaltam, hogy önmagamra találjak”

Anita Moorjani halálközeli élményei alapján világít rá az emberi létezés lényegére. 24 darab citromnagyságú tumor tarkította testét. Kómában feküdt, és az őt kezelő orvosok bejelentették családjának a rossz hírt, miszerint az összes szerve le van állva, gyakorlatilag halott.

Nagyon érdekes és egyben “hiteles” megválaszolása az olyan kérdéseknek, hogy mi az amit “rosszul teszünk”, ami lehetővé teszi a rák és egyéb betegségek kialakulását. Az interjú után talán arra a kérdésre is választ kapunk, hogy a mi utunk milyen irányba vezet.

A magyar feliratot a kép alján található “CC”-re kattintva választhatod ki.

A halál küszöbén túlról

Categories: Filmek, Minden | Címkék: , , , , , , , , , , | 7 hozzászólás

Bejegyzés navigáció

7 thoughts on “A halál küszöbén túlról

  1. Visszajelzés: A rák « Szabad Gondolat

  2. György László

    Nagyon jól esett találkozni ezzel! Tisztán éreztem, hogy az, amit Anita megélt, ugyanaz volt, amit én is megéltem a balesetkor, csak ő mélyebbre ment, tovább ment, vagy valami… Ugyanazokat az érzéseket élte meg ő is, és az én gyógyulásom is hasonló gyorsasággal ment végbe. Azt éltem én meg, hogy amint megint beállt az elkülönülés, vagyis amikor visszakerültem a “régi” kerékvágásba, akkor a testem gyógyulása is leállt. És, ami érdekes: a baleset óta, tehát szinte 3 éve, most lettem beteg először. Meghűltem, és nem a hideg miatt. Szóval, csak annyit, hogy meg kell hallgatni Anitát, mert arról beszél, ami Van, még akkor is, ha mi semmit nem tapasztaltunk! Köszönöm barátom! 🙂

    • Ügyelj ne különülj el még jobban 🙂 Na de ez is UGYANAZ…tudod. Ha nem vagy elkülönülve, miért kéne telezabálnod magad minden nap? 🙂

    • Igen barátom, ez AZ. Az is az, amit a fiatalok mutattak. Ha egyszer nincs elkülönülés, miért lenne szükség arra a sok táplálékra, hacsak nem vagyunk szerelmesek a szarunkba? 🙂 Maradjunk EGYben 🙂

  3. Visszajelzés: Nosso Lar (Élet és Halál) « Szabad Gondolat

  4. Visszajelzés: Életmentő Rák « Szabad Gondolat

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

Start a Blog at WordPress.com.