Mi teszi színessé az életet?

HA MAGYARÁZATOKRA VAN SZÜKSÉGED, FORDULJ HOZZÁM, vagy egy asztrológushoz, vagy egy pszichológushoz, vagy egy guruhoz, vagy egy felemelkedett mesterhez, vagy más vallásipari szakemberhez!

HA TESTET GYÓGYÍTÓ, LELKET FELSZABADÍTÓ IGAZSÁGRA VAN SZÜKSÉGED, ÉS VALÓS MEGOLDÁSOKRA, FORDULJ KRISZTUSHOZ!

… de ne vakbuzgóságban! Ne csupán imában, hanem megismerésben, megértésben és megcselekvésben! Olvasd el, és cselekedd meg az Ő életről szóló tanításait, életet adó beszédeit, hogy életed, új életed, örök életed legyen. Nem szabad beérned azzal, amit én, vagy valaki más mond őróla, mert az sem az ébredéshez, sem az újjászületéshez, sem az élethez nem elég! Az én “krisztusismeretem”, az én bizalmam, az én hitem, max csak arra elég, hogy elindítson valakit az igazság megismerésének útján.
Aki régebb olvasott engem, és még mindig engem olvas, de nem kötött személyes barátságot vele, jóformán még semmit sem tett az igazság megismerése, a szabadulása érdekében! Ha még nem ismered Őt, gondolj arra, hogy az Oshot, a Müller Pétert, a Villás Bélát, a többi Pétert, meg a többi Bélát, és a többi népszerű prédikátor cukormázzal megkent beszédeit milyen nagy buzgósággal fogyasztottad, ahhoz képest, hogy arról, aki lemondott az életéről, hogy neked életed legyen, még jóformán semmit sem tudsz, csak vakon imádkozol hozzá, megrendeléseket küldesz neki, mint fekete pénteken az emagnak.

Tudom, hogy hihetetlenül hangzik, de az élet, és az élethez járó bölcsesség ajándék. A világ összes pénzéért sem lehet megvenni azt. Igazságszeretet, alázat és gyermeki lelkület nélkül lehetetlen megszerezni az igazán értékes kincseket!
Ha valaki azt hiszi, ismeri Őt, de még nem osztotta meg azt az ajándékot, amit tőle kapott, senkivel; ha nem szórt élő magvakat, biztos lehet abban, hogy becsapja magát, és csupán homályos információi vannak az ő személyéről, és az ő tanításairól…
…mert Ő a szeretet, Ő a cselekvő szeretet, mely nem tud tétlenül ülni ott, ahol betegség, szomorúság, tudatlanság, hazugság, békétlenség, és sötétség van.
Ha még nem ismered őt, kívánom, hogy ez a dal indítson el feléje. Gerjesszen szívedben egy kiolthatatlan szerelmet az életet adó igazság iránt, melyet a legtökéletesebben Ő jelentetett meg az emberiség számára,
…hogy ne rejtethessék el a hegyen épített város!

(Ha valaki tudja, ki énekli ezt a verziót, kérem, mondja el nekem is.)

Categories: Minden | Hozzászólás

Bejegyzés navigáció

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

Start a Blog at WordPress.com.