Hol az igazság?


HOL AZ IGAZSÁG?

Egyetlen barátom szerint az igazság

nem a könyvekben, és nem is a könnyekben,
nem a tanítóknál, és nem is a tanultaknál,
nem a bölcseknél, és nem is a szerelmeseknél,
nem az óvodában, de nem is az iskolában,
nem a latroknál, de nem is a gazdagoknál,
nem a szegényeknél, de nem is a hatalmasoknál,
nem a Bibliában, és nem is a Védákban,
nem a NASA-nál, és nem is a Vatikánnál,
nem Indiában, és nem Európában,
nem a jógában, de nem is a szavazók jogában,
nem Ázsiában, semmikképp Amerikában,
nem a mestereknél, és nem a mesterkéltnél,
nem a dokumentumfilmekben, de nem is a rímekben,
nem a papoknál, de nem is a papolóknál,
nem a meditációban, de nem is a vak-ációban,
nem a házastársban, de nem is a társasházban,
nem a szeretőben, de nem is a szerelőben,
nem a mantrában, de nem is a hosszú imában…
sokkal inkább a belső szobában

VAN,

de főképp ott, ahol ketten vagy hárman,
de nem háromszázan,
együtt vannak az igazság megismerésének
őszinte szándékával,
a lélek szabadságának
igaz táplálékával.

Mondhatnád, hogy csak hiszem, hogy így van.
Válaszkép azt dalolnám: nem kell hinnem;
Jártam-keltem, láttam-tettem:
Tapasztaltam.

P.S.
Ez sem az igazság, de rámutat, bizonyságot tesz róla:
Kinek füle van, látja, ha szeme van, hallja!
http://www.biblia.hu/biblia_k/k_43_1.htm

LEGÚJABB VIDEÓ MAGYAR SZINKRONNAL:

Categories: Minden | Hozzászólás

Bejegyzés navigáció

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

Start a Blog at WordPress.com.