Isten Jánosa (John of God)

João Teixeira de Faria (vagy João de Deus, „John of God”, „Isten Jánosa””), (1942. június 24. -) brazíliai orvos, médium. Brazília Goiás dél-nyugati részén Abadiânia nevű helyen tevékenykedik.

Chicco Xavier orvos-médium (akinek a műve alapján készült a Nosso Lar – Otthonunk című film), João de Deus egyik barátja, azt tanácsolta João-nak, menjen Abadiâniába és fogjon gyógyító misszióba. 1978 körül volt João de Deus első „gyógyító” tevékenysége Abadiâniában. Kint üldögélt egy székben az út mellett, amikor „betegek” érkeztek hozzá. Egyre többen keresték fel, mígnem napi ezer „beteg” járt hozzá. João folyamatosan fejlesztette Casa de Dom Inácio de Loyola nevű házát.

A film nézése közben újra fel lehet tenni az olyan kérdéseket mint:

Vajon, ki lehetett Jézus?

Mi van a csodás gyógyítások mögött?

Vajon mi vár ránk a halál küszöbén túl?

Vajon, hogy kerültünk ebbe a mély alvóállapotba,

és minek köszönhetjük a sötétséghez való ragaszkodásunkat?

Egy érdekes megjegyzés: megnéztem egy Discovery Channel által készített dokumentumfilmet is Joaoról. (A discoveryről személyes véleményem az, hogy nem először készít propaganda jellegű filmeket annak függvényében, hogy épp mi a sláger:terrorizmus, bűnözés, gyilkosságok, áltudomány és társai. A lényeg a megfélemlítés és a figyelem magas fokú elterelése. Nem hiába egyik erős tartóoszlopa a mainstream (főáramú) médiának). Azt figyeltem meg, hogy nagyon finoman, óvatosan próbálta aláásni Joao nevét, azt sugallva a nézőnek, hogy nem érdemel különösebb figyelmet ez az ember. Számomra ez is arra bizonyíték, hogy a mainstream médiának talán soha nem is volt célja az emberek objektív tájékoztatása. Nem azért folynak be a pénzek a médiába, hogy kinyissák az emberek szemét, hanem ellenkezőleg: vastagítsák a hazugságfelhőt a fejük fölött.

Miután megnéztem a filmet, egy belső késztetést éreztem annak lefordítására. Épp csak végeztem vele, és útjára is engedem, hogy akinek épp rá van szüksége, használhassa egészsége visszaállítása, valódi önmaga megtalálása érdekében. Ha tetszett a film, ne felejtsd el odaadni másoknak is. Ma még nehezen, de megteheted. Egyre agresszívebben kezdték kontrollálni az internetet. Nagyon sok megosztó oldal több éves működés után lakatott tett már kapuira. A gondolat ma még szabad. De holnap már lehet, hogy vasat vernek rá is. Ha teheted, segítsd te is őt szabadon szárnyalni, hogy másokhoz is eljusson, a hazugságfelhők szétoszlatásában segítsen, felszabadítson. Ha értesítést szeretnél az újabb bejegyzésekről, görgess a lap aljára. Más gondolatébresztő filmek ITT.

 

Torrent Letöltés: http://kat.ph/healing-miracles-mysteries-and-john-of-god-t6989524.html

A film megnézése után ajánlom a Nosso Lar (otthonunk) megtekintését, melynek írója biztatására kezdte el Joao csodával határos gyógyításait.

Szeretettel,

“egy Szabad Gondolat”

Categories: Elmélkedések, Filmek, Minden | Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , | 14 hozzászólás

Bejegyzés navigáció

14 thoughts on “Isten Jánosa (John of God)

  1. Szél Magdolna

    Nagyon tetszett a film, örülök, hogy rátaláltam “véletlenül”. A Nosso Lar (Otthonunk) c. film megtekintése után pedig úgy tűnt ugyanazt a gyógyítást végzik itt a Földön Abadianiaban mint odafenn a spirituális városban.
    Attila úgy érzem rendkívül hasznos tevékenységet végzel azzal, hogy ezt az oldalt működteted, mert lelkeket tudsz menteni ezáltal. Hiszem és vallom, hogy nincs bűn csak tudatlanság és aki egy picikét előrébb van az úton annak feladata is egyben, hogy a testvéreit segítse, ezzel is érdemeket szerez :)))

    • Kedves Magdolna! Addig, amíg úgy látom, hogy van haszna, működtetni fogom még ezt a blogot. Sok mindent kaptam, ami kívülről jött, amit beépítettem, minden ami vagyok, annak köszönhető, hogy megfigyelhettem, megismerhettem más emberek munkáját, életútját. Általuk ismerhettem meg a magamat is annyira, amennyire ismerem. Nem tarthatok bent semmit. Úgy érzem a legtöbb amit tehetek az, hogy megosztom azt, amim van. Örülök, hogy tetszettek a filmek. 🙂 Jó egészséget, teljességet kívánok neked! Puszi, Attila

      • Vajon mi a különbség az Ugandai ébredés és Isten Jánosa között? Az ugandai ébredésről a Youtube-on van összeállítás, nem vagyok olyan ügyes, mint az, aki föl tudja rakni ezt a videót erre az oldalra.

  2. Szabó Györgyi

    Kedves Attila! Hálásan köszönöm, hogy ezeket a filmeket elérhetővé tetted mindenki számára. Úgy érzem, hogy akiknek meg kell találnia ezt az oldalt, biztosan rátalálnak. Én is egy vagyok ezek közül. A Nosso Lar és a Gyógyulás című filmek nagyon mélyen megérintettek. Nagyon szeretett férjem halála óta sok mindent megértettem és megtapasztaltam és e filmek megnézése is alátámasztja az általam tapasztaltakat. Még egyszer köszönet érte!

    Nagyon sok szeretettel üdvözöllek: Györgyi

    • Kedves Györgyi! Csak annyit tudok mondani, hogy szívből örvendek, hogy hasznosnak találtad őket.

      • Kató.

        Igen nagyon tetszett nagyon sok hasznos olvasnivalót találtam filmeket még nem volt időm megnézni de biztos azok is nagyon jók, talán hamarosan arra is sort kerítek.
        Barátsággal
        Kató.

  3. Anna

    Sajnos nem indul el a film.

      • Hm … végignéztem de mindvégig az volt a fejemben, hogy rendjén van ez? egyáltalán tudják ezek az emberek, hogy mit tesznek? és erre a nő a végén azt a választ adja, hogy szemethúny efelett mert jobb ha nem akarja tudni milyen erőkkel éri el ezeket a csodás gyógyításokat …. Nemrég mesélte az unokatestvérem egy “médium”-ról (erdélyi) aki azt mondta, hogy amikor rájött mennyi szenvedést okozott azzal, hogy az embereket meggyógyította, rögtön abbahagyta és örül, hogy életben van mert azoktól az erőktől amik ebben a csodás gyógyításokban segítették hihetetlen nehezen tudott megszabadulni. (beceneve “sziszi” és remélem személyesen is tehetek fel kérdéseket neki majd mert így csak elgondolkodtatott a dolog de nem tudom azt mondani hogy igen ez igaz vagy sem) Szóval kettős az érzés bennem a filmben látottakkal kapcsolatban 🙂 / Sokszor jutott eszembe Kercselics Imre / Szellemgyógyászat – előadásai. További Kellemest és köszönöm a film- fordítást, -megosztást.

      • Te Lucifer azért gyógyít, mert szüksége van a nyersanyagra, a hordaállatokra 🙂 Nem mernék semmit határozottan kijelenteni erről én sem. Viszont az a német csaj amit mond, nekem nagyon szimpatikus. Nekem meggyőződésem, hogy nem kell minden áron meggyógyulni, kapaszkodni az életbe. A lényeg azon túl van.Bízom benne, hogy tudtál olyan dolgokat is kihámozni belőle, ami a hasznodra válik. Ha már a médiumokról van szó, volt egy meglehetősen éles tapasztalásom, amiről röviden csak annyit, hogy ijesztően sok minden van az elménk határain túl is. Épp ezért ideje levetkőznünk a korlátokat, és felismerni azokat az automatikus módszereket, melyek segítségével legtöbbször tudattalanul átverjük magunkat.

  4. tóth judit

    Nagyon köszönöm! Nem véletlenül találtam rá, tudom, hogy mindig megkapom az útmutatást. Tudom!

  5. István

    Kedves Attila!

    Köszönöm, hogy megosztottad ezt a filmet! Én egy éve néztem meg az általad közzétett változatot, és túlzás nélkül életem egyik meghatározó élménye lett.

    Ugyan nyitottan állok mindenhez, régebben mindegyre csak azt tapasztaltam, hogy a hit, vallás és misztikum működésképtelen, felesleges, világképem teljesen materialista lett. Képzelheted a megdöbbenésem, mikor a film feléig jutva megfoghatatlan energiák kezdtek a testemben dolgozni, és később is furcsa, addig elképzelhetetlen élményekben volt részem. Olyannyira felforgatta az egész a világképem, hogy télen végül elutaztam Abadianiába. Nagy élmény volt személyesen is megtapasztalni a filmen látottakat. Bár fizikai betegségeimből én (még?) nem gyógyultam ki, a hitem visszakaptam.

    Volt alkalmam több segítő médiummal is beszélgetni, meséltek arról is, hogyan dolgoznak, mit éreznek közben. Ennek alapján a Luciferes gondolatmenetet inkább válaszra sem méltatnám. Köszönöm ellenben Kercselics Imre említését! Őt sem ismertem előtte, az ő mondanivalója viszont teljesen egybecseng az ottani tapasztalatokkal.

    Mivel a feliratodban sok nehezen követhető rész és félrefordítás volt, újrafordítottam. Utólagos engedelmeddel kisebb, jól sikerült részekett azért átvettem. 😉 A filmet eredetiben is megvettem kinn, így most jobb minőségben nézhető. A felirat és a film az alábbi linkeken elérhető:
    https://docs.google.com/file/d/0B_9-BCC15ebgVFdMUmEyR2MxUkE
    https://drive.google.com/file/d/0B_9-BCC15ebgVzVzd1pvb2RBVUk
    (Érdemes letölteni, a böngészős előnézetben nem jelenik meg a felirat, nincs ráégetve a filmre)

    Köszönöm azt a rengeteg más anyagot is, amit elérhetővé tettél és remélhetőleg teszel majd a jövőben is! Kívánok még több szép, felemelő, szabad gondolatot.

    István

    • Kedves István! Hálásan köszönöm visszajelzésedet, é szívből örvendek megéléseidnek, felfedezéseidnek, visszatérésednek.
      Isten Jánosa talán az első volt, amit lefordítottam. Azt hiszem, hogy én is hasonlóképpen érezhettem, mint te, amikor egy belső késztetést éreztem arra, hogy ezt a filmet magyar ajkú nézőkkel is megosszam.

      Derűs, felismerésekben, megértésben és őszinte szeretetben gazdag napokat! 🙂

      Attila

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

Start a Blog at WordPress.com.