VALLOMÁS II: RÉSZEMRŐL AZ EGÉSZ ARRÓL SZÓLT, HOGY SZABAD AKARTAM LENNI.

blueEzért mindig is büdös volt számomra az az út, amelyen a tömegek jártak.
Ki akartam törni a Pink Floyd féle falból. Nem akartam csak egy halott tégla lenni a hideg, omladozó falban. Amikor buliztam, szabadulni akartam. Amikor a kalandokat kerestem, akkor is szabadulni akartam. Amikor motoroztam, akkor is szabadulni akartam. Amikor csavarogtam, vándoroltam, zarándokoltam akkor is szabadulni akartam. Amikor lázadtam a “rendszer ellen”, akkor is szabadulni akartam. Amikor erős és macsó voltam, akkor is szabadulni akartam. Minden igyekezetemmel és lélegzetvételemmel szabadulni akartam.
Az igazat megvallva azt sem tudtam, mi elől menekülök, és mit keresek, de szabadulni akartam. Egyszerűen éreztem, hogy bármit csinálok, nem vagyok szabad. Pénz, pia, pina, politika nem segítettek. Az összesnek nagyobb volt az ára, mint a valódi értéke!
A szabad gondolat blog népszerűsége sem segített. Pedig egy darabig hajlamos voltam azzal etetni magam, hogy ha már nagyon sokan olvasnak, és én megmondhatom a tutit, az valószínűleg szabadság élményt nyújt számomra. Tévedtem.
Nem mondom, hogy nem volt jó érzés, amikor több ezer látogatóm volt egyetlen nap leforgása alatt, de a szex, a buli és a marihuána is ugyanolyan “jó élményt” nyújtottak. Egyetlen probléma az volt, hogy minden emberi ésszel kiügyeskedett élmény után jött a lejtő és az ürességérzés….
Az indiai zarándoklatnak köszönhetően, annak ellenére, hogy sosem voltam az írott szavak mestere, sokan “rákattantak” a szabad gondolatra.
A zarándoklat utáni évben, 2012-ben 160 ezerszer nyitották meg a blog oldalait. Az igazi siker természetesen Jézus személyének elárulásával és újbóli keresztre feszítésével kezdődött: Naivan és bután az ő nevét álnok módon felhasználó intézményekkel szemben érzett undoromnak köszönhetően lefordítottam egy érdekes dokumentumfilmet, mely Jézus misztikus mivoltát bizonygatta. Egyiptomi és tibeti tartózkodásáról, és az ott szerzett beavatásairól regélt. Később megértettem, hogy ez a teória még alattomosabb hazugságokkal árasztja el az emberiséget, mint a Jézus nevére épülő hivatalos vallási intézmények. A feltöltést követő néhány órában közel kétezren léptek be a filmet tartalmazó oldalra. A négy éve nem étkező fiatal pár története, melyet magyarul feliratoztam, újabb tömegeket vonzott be a szabad gondolat könyvtárába. Egyesek részben az ecuadori pár története által inspirálva halálra éheztették magukat és a gyermekeiket annak ellenére, hogy megjegyeztem, hogy szerintem a nem evés, nem lehet a megvilágosodás eszköze… csupán egy megváltozott szellemi állapot következménye.
A Joao De Deus-ról szóló filmnek köszönhetően, melyet szintén én fordítottam le, rengetegen begyalogoltak a szellemvilágba, majd a halálba, mert elhitték, hogy a szellemvilággal kollaboráló brazíliai János bácsi meggyógyíthatja, majd megmentheti őket.
Sokan azok közül, akik a film által inspirálva beneveztek erre a kirándulásra, már el vannak temetve. Az az egy dolog vigasztal, hogy ha nem általam szereznek tudomást az emberek erről a nem kis hatalommal rendelkező varázslóról, akkor valaki más által csak eljutottak volna hozzá. Természetesen ez nem ment fel engem a gyilkosság vádja alól. Jó szándékkal ugyan, de részt vettem embertársaim lemészárlásában.
2013-ra a szabad gondolat feltornázta magát 200 ezerre. Nagyon sok olyan igazságot megírtam, amit most is annak hiszek. Kerestem, és találtam. Zörgettem és megnyittatott előttem. A rák okáról írt elmélkedéseim, melyek szerint a baj ott kezdődik, hogy nem ismerjük az élet tervrajzát és a Tervezőt magát, és már nem is nagyon vagyunk kíváncsiak rá, sok keresőt bevonzottak a blogra. Az interjú, melyet lefordítottam, első nap több, mint 7000 látogatót hívott be a szabad gondolatok raktárába.
Az Erős Zsolt tragédiájának okáról írt eszmefuttatásom,, miszerint az elbutított, személyi bálványozásra hajlamos tömeg ölte meg őt, szintén nagyon sok embert késztetett szabadabb gondolkodásra.
2014-ben megütköztem. Fejjel nekicsattantam a kősziklának. Jézus nevét sehogy sem tudtam kikerülni. Tudtam, hogy kezdenem kell vele valamit. Sokáig készültem arra, hogy megírom életem legnagyobb művét, miszerint a két ezer éves halottat örökre el kellene temetni, hogy ne okozzon több “bajt” az emberek között, de valamiért nem tudtam megtenni. Sőt, az igazságszeretetem arra indított, hogy arról beszéljek, hogy ha őt nem ismerjük meg, nem sok esélyünk van a szabadulásra. Ennek köszönhetően a látogatottság 200 ezerről 160 ezerre csökkent. Kellett nekem Jézusról papolni…
Ennek ellenére még mindig sok részigazságot írtam, kevertem a “jézuskát” a géppuskával. Csak később értettem meg, hogy a rész igazság legfeljebb csak rész-szabadságot, rész-életet, azaz véges életet eredményezhet. Örök életet semmiképp sem adhat egyetlen részigazságokat hangzatos, füleket csiklandozó hazugságokkal ötvöző teória sem.
2015-ben még jobban beleütköztem a botránkozás kövébe, Jézus Krisztus nevébe. Egy ismeretlen betegség lett úrrá rajtam: 10 nap nem evés, nem ivás, nem alvás. Nem tudtam, mi ez a betegség, de nem is érdekelt. Orvoshoz nem mentem. Azt mondtam, hogy az életem árán is meg akarok gyógyulni. Az sem érdekel, ha meghalok, de a lelkemet egészségesnek akarom tudni! Szenvedtem rendesen. Vízióim voltak. Életemben talán először kijelentettem, hogy a Sátán legalább annyira valós, mint a levegő, melyet belélegzünk. A látomások következtében sokszor csak zokogtam, és nem tudtam abbahagyni. Valamennyire feloldotta a szellemi vakságomat az Úr. Amikor kb. 10 nap után kimentem az utcára, láttam a maszkok, a smink és a műmosolyok mögötti valóságot, és újból zokogni kezdtem. Bizony szégyenérzetem is volt amiatt, hogy férfiként fényes nappal sírdogálok az utcán. Rejtegettem könnyeimet, ahogy csak tudtam.
Ekkor még messze voltam, hogy megismerjem az Ő teljes valóságát. Akkoriban Ő épp csak rám tekintett és azt mondta nekem, hogy “helló” és én összeomlottam, mert olyan dolgokat láttam meg, amiket korábban a saját elképzeléseim, és a hangzatos Eckhart Tolle és társai által népszerűsített New Age tanok után szaladgálva nem tudtam észrevenni.
Mindenesetre ennek az ütközésnek köszönhetően a szabad gondolatok népszerűsége kb. a felére csökkent. A 2013-ban elért 200 ezer vastagon megfeleződött. Lett belőle 91 ezer.
Kicsit még mindig kevertem a hangzatos de élettelen tanításokat, a kevésbé hangzatos de életet adó krisztusi tanokkal, a brazil reinkarnációs spiritizmust a Krisztus Jézus evangéliumával. Lefordítottam két Chico Xavier könyve alapján készített filmet, melyek nézettsége a reinkarnációs tanokban hívők köreiben a csillagos égig hágott. Azóta el is távolítottam ezeket a filmeket, de mások visszatöltötték, mint ahogy a VNTV visszatöltötte a négy éve nem evőkkel készített beszélgetést, melyet anno én feliratoztam.
A 2016-os év végére oda jutottam, hogy már csak azok olvassák a blogot, akik (szinte) készek minden mulandót és hiábavalót feladni annak érdekében, hogy megtapasztalják azt az igazságot, mely életet lehelt testünkbe, és mely által lelkünk is megtartatik.
Nagyot zuhant a szabad gondolat népszerűsége, de helyette valami más növekedett. És ezért a valamiért most úgy érzem, hogy nem csupán a szabad gondolatot áldoznám fel, hanem mindenemet, amit eddig értéknek hittem. Ha eljön az idő, akár még a fizikai életemet is, mert amit én eddig életnek és szabadságnak hittem, abban szó szerint csak annyi az élet és a szabadság, mint a “Mackó sajtban a brummogás”.
Szabadságot akartam, de bárhová mentem a sötétségben tapogatóztam. Rájöttem, hogy egyetlen valós kincsem az igazságszeretetem volt, mely révén az Úr Jézus Krisztus, ki engemet, paráznát, tolvajt és gyilkost barátjává fogadott, megnyert az igazi szabadságnak, melyet az ő igazsága ajándékozott lelkemnek.
Az Ő szeretetének köszönhetően megérthettem, hogy mindenki, aki teljes szívvel, teljes lélekkel, és száz százalékig odaszánt elmével keresi az igazságot, előbb-utóbb eljut egy kőhöz, melyet sem átugorni, sem megkerülni nem lehet. A botránkozás és a megváltás kövéhez, melybe ha beleütközik az ember, meghal régi önmagának,és újjászületik az Örökkévalóságnak.
Sok régi kincset elvesztettem, –többek között a páromat is–, és sokat csökkentem, de örömmel veszítek el ma is mindent, ami hiábavaló, és csökkenek továbbra is, hogy az életet adó igazság növekedjen és felemelkedjen embertársaim igaz szabadulására!

Szeretettel,
“egy Krisztusban szabad gondolat”

A vallomás első része megtalálható itt:
https://szabadgondolat.wordpress.com/…/a-nev-szemelyes-val…/

Categories: Minden | 2 hozzászólás

Bejegyzés navigáció

2 thoughts on “VALLOMÁS II: RÉSZEMRŐL AZ EGÉSZ ARRÓL SZÓLT, HOGY SZABAD AKARTAM LENNI.

  1. Csongor

    Miért gondolod, hogy az egyik vallás által hangoztatott tanok magadéva tétele, nem részigazság?! Én úgy hiszem, mindazoknak igazuk van, akik, Budhát, Mohamedet, ill. Jézust követik… Mind részigazságok, az egésznek egy bizonyos darabjai…

    • Drága barátom! Úgy tapasztalom, hogy Krisztus élő valóság, nem csupán elmélet. És nem kell hozzá semmiféle vallási felekezet, csak személyes kapcsolat, ismerkedési folyamat.
      Sok mindent nem tudok, sok mindent nem értek. Már nem akarok mindent megmagyarázni, és tudom, hogy most én nem is kell értsek mindent. Tudom, hogy nem magyarázatra van szükségem, hanem válaszra azokat a kérdéseket illetően,melyek számomra a legrelevánsabbak. Melyek ezek a kérdések és válaszok? Isten tudja! Ezért személyesen hozzá fordulok. Igazi örömre és békére leltem, drága barátom. Érzem a kegyelmet az ölelést, a vezetést.Kimondhatatlan.
      Ölellek szeretettel, és üdvözlöm a kedvesedet!

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

Működteti a WordPress.com.