Vallásról tett vallomás, gyümölcsöző tanítás

Fruit-Open-Air-Market1Bár nagyon sok vallás a Pál beszédeire épül, neki is megvolt a véleménye a vallásokról:

“Efézus 5:11
És ne legyen közösségtek a sötétségnek gyümölcstelen cselekedeteivel, hanem inkább meg is feddjétek azokat”
1. Korintus 14:14
Mert ha nyelvvel könyörgök, a lelkem könyörög, de értelmem gyümölcstelen.

Krisztus barátunk is azt mondta, hogy a gyümölcsök alapján dönthetjük el, hogy az igazsággal van-e dolgunk, vagy a hazugsággal:

Máté 3:10
A fejsze pedig immár a fák gyökerére vettetett. Azért minden fa, a mely jó gyümölcsöt nem terem, kivágattatik és tűzre vettetik.
Máté 7:16
Gyümölcseikről ismeritek meg őket. Vajjon a tövisről szednek-é szőlőt, vagy a bojtorjánról fügét?
Máté 7:18
Nem teremhet jó fa rossz gyümölcsöt; romlott fa sem teremhet jó gyümölcsöt.
Máté 7:19
Minden fa, a mely nem terem jó gyümölcsöt, kivágattatik és tűzre vettetik.
Máté 7:20
Azért az ő gyümölcseikről ismeritek meg őket.
János 15:2
Minden szőlővesszőt, a mely én bennem gyümölcsöt nem terem, lemetsz; mindazt pedig, a mely gyümölcsöt terem, megtisztítja, hogy több gyümölcsöt teremjen.
János 15:4
Maradjatok én bennem és én is ti bennetek. Miképen a szőlővessző nem teremhet gyümölcsöt magától, hanemha a szőlőtőkén marad; akképen ti sem, hanemha én bennem maradtok. (Őbenne! Az ő szellemében, az ő szellemiségében. Nem pedig a templomok és a gyülekezetek padjaiban tapsikolva, önmagunkat elhitetve.)
János 15:5
Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők: A ki én bennem marad, én pedig ő benne, az terem sok gyümölcsöt: mert nálam nélkül semmit sem cselekedhettek.
János 15:8
Abban dicsőíttetik meg az én Atyám, hogy sok gyümölcsöt teremjetek; és legyetek nékem tanítványaim.
János 15:16
Nem ti választottatok engem, hanem én választottalak titeket, és én rendeltelek titeket, hogy ti elmenjetek és gyümölcsöt teremjetek, és a ti gyümölcsötök megmaradjon; hogy akármit kértek az Atyától az én nevemben, megadja néktek.
Jelenések 18:4
És hallék más szózatot a mennyből, a mely ezt mondja vala: Fussatok kibelőle én népem, hogy ne legyetek részesek az ő bűneiben, és ne kapjatok az ő csapásaiból:

Szeretettel,
“a Legszabadabb Gondolat”

 

Reklámok
Categories: Minden | Hozzászólás

Bejegyzés navigáció

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

WordPress.com ingyenes honlap vagy saját honlap létrehozása.