A megvilágosodás, mint befektetés

enlightenment1Minél közelebbi ismeretségbe kerülök a Teremtő igével, és minél inkább lenyűgöz annak bölcsessége, annál jobban csodálkozom, hogy miért ragaszkodnak az emberek annyira a keleti misztikus és ezoterikus tanokhoz.
Egy jó barátom, ki épp egy könyvet bújt a témáról, egyből rávágta, hogy azért, mert az ezotéria egy hatalmas befektetés. Sokan százezer forintokat költöttek már a különböző gyógyító tanfolyamokra, a metafizikára, a számmisztikára, a szcientológiára, a különböző drága felszerelésekre eszközökre stb. Erről a befektetésről csak nagyon kevesen képesek egyből lemondani, még akkor is, ha tudják, hogy az a vesztükbe vezeti az őket.

Hirtelen rájöttem, hogy azzal, hogy én azt mondom valakinek, bárkinek, hogy: te, ez egy okkult dolog, mellyel konkrétan a tested és lelked életét veszélyezteted, annyi, mintha azt mondanám a királyfinak, hogy gyújtson be a kacsalábon forgó palotája alá. Kiröhög, és még meg is dorgál, hogy miféle tanácsokat osztogatok én neki. Milyen alapon javaslom neki, hogy megsemmisítse élete legnagyobb befektetését.
Azt, hogy ez egy végzetes befektetés, a “száraz szónak” senki el nem hiszi. Az ezotéria, a megvilágosodástanok, az önmegváltás különböző tanai, de még az intézményesített és hatalom-centrikus vallásosság is a legtöbb ember életében olyan nagy értékkel bíró befektetések, melyektől emberként teljességgel lehetetlen megszabadulni, és mely az Élő Krisztus közbelépése nélkül a sírig kísér minden egyes megtévesztettet.

A nehezen megszerzett kincseket senki sem adja ingyen. Pedig ha tudnák, hogy hamis és gyilkos kincsek azok, senki sem tartaná meg. De ki mondhatja el, ki nyilatkozhatja ki meggyőzően és teljesen egyértelműen, hogy azok a kincsek romláshoz és rothadáshoz vezetnek? Én sajnos nem. Sokáig hittem, hogy igen, de Isten kegyelméből rájöttem, hogy én képtelen vagyok bárkit is meggyőzni arról, hogy halálos hazugságban él. És nem vagyok képes senkit sem meggyőzni arról az igazságról sem, mely bár teljesen ingyen van, és életet ad, valamiért mégsem kaphatja meg akárki. Miért? Azért mert ez az igazság nem az én személyes véleményem, és nem az én teremtményem, termékem, hanem azé, aki már előttem itt volt, és utánam is itt lesz.

Kedves barátom, bevallom neked, hogy sajnos nincs az a szabad gondolat, sem az a jó tanács, mely képes bárkit is megszabadítani a lélekgyilkos ezotériától.
Az ezotériába önerőből bele lehet lépni, de kijönni belőle saját erőből teljességgel lehetetlen.
Én magam sem önerőből másztam ki ebből a fazékból. Én sem a saját szorgalmamnak köszönhetően veszítettem el a szellemi vakságom egy részét. És nem az én érdemem, hogy most már, ha nem is teljesen, de valamennyire átlátom a megtévesztő keleti ezotéria és misztika lelket bebörtönző álnokságait, huncutságait. Nem én dolgoztam meg azért, és nem az én fáradozásomnak köszönhető, hogy leleplezhettem az életet romboló démoni cselszövések egy részét.
Rá kellett jönnöm, hogy nincs az az okos mondás, nincs az a tanítás, nincs az az eszköz, mely az Isten által elküldött Szent Lélek érintése nélkül ki tudna valakit hozni a hamis tanok labirintusából.
Így hát nem is szaporítom tovább a szót, hanem inkább imádkozom, hogy akik ezeket a sorokat olvassák, azokat megérintse Isten Ujja a Szent Lélek ereje által.
Az Élő Krisztus nevében arra kérem azt az erőt, mely életet lehelt ebbe a testbe, és mely végtelen türelemmel viseltetett az én tékozlásaim iránt, hogy Ő nyilatkozza ki az igazságot, minden kedves olvasó számára, mert én, bár egyre tisztábban látom a különbséget az igazság és az álnokság között, saját erőmből egyetlen embert sem vagyok képes meggyőzni arról, hogy a megtévesztés lelkei szellemi vakságot öntöttek életére, melyből önerőből teljességgel lehetetlen megszabadulni., csak és kizárólag az Élő Isten kegyelméből, a Jézus Krisztus által.
Minden szó, minden gondolat, minden elmélet, minden felfedezés, minden bölcsesség hiábavaló és erőtlen a Szent Lélek ereje nélkül. A Szent Lelket pedig csak az Atya küldheti a Krisztus Jézus nevében azoknak, akik úgy döntöttek, hogy már épp eleget tékozoltak a világi káprázat és a hamis tanok labirintusába, és meg akarnak szabadulni mindentől, ami nem a Világosság Atyjától való.

A hamis és halált hozó tanoktól való megszabadulás másik legerősebb akadálya az, hogy azon szellemi erők intelligenciája, melyek ezekkel a tanokkal beoltják az emberi elmét, tetszik vagy nem, messze felülmúlja a legtöbb hús-vér ember intelligenciáját. Jézus és az apostolok is nyomatékosan felhívják a figyelmet erre a tényre. Ebből is következik, hogy minden tanítás, mely az önmegváltást hirdeti, olyan zsákutca, mely végén egy mély szakadék tátong. Ezért beszél Jézus a megtérésről, a 180 fokos irányváltoztatásról… na de ezek csak szavak, melyek a lélek ereje nélkül sajnos elröppennek, mint pipepurc a levegőben.

Kérem tehát az Élő Istent az ő fia, az Úr Jézus Krisztus nevében, hogy Ő tegyen bizonyságot, Ő jelentse ki magát e sorok tiszta szívű olvasóinak, akik úgy döntöttek, hogy szeretnék vállalni az Atyával az igazi atya-gyermek kapcsolatot, mely ténylegesen elvezethet bennünket minden életet adó igazságra.

Krisztus szeretetében,
“egy Szabad Gondolat”

 

Categories: Minden | 2 hozzászólás

Bejegyzés navigáció

2 thoughts on “A megvilágosodás, mint befektetés

  1. Kedves Szabad gondolat!

    Teljesen jól látod. Már csak az önmegváltás, a személyes megváltás, az, hogy mindenki váltsa meg saját magát, ez a járható út.
    Az emberek már soha nem lennének képesek egyszerre, kortól, nemtől, nemzetektől függetlenül összefogni, hogy együtt elindulnának a lelkük felé, akivel együtt elérhetnék a Megváltást.
    Jézus mester is csak annak tud segíteni, aki saját magától elindul. Ő már megtette, amit meg kellett tennie.
    Az önmegváltáshoz belső út vezet, mindenkinek a saját lelki útja, ezért semmilyen ezoterikus könyvekből ez el nem sajátítható. Ha erről az útról valaki ír, vagy előadást tart, akkor csak azt mondhatja el, hogy kérem, nálam így történt, nem általánosíthatok, mert idáig mindenki lelke más utat járt be, tehát más a megváltási útja is. Az önmegváltáshoz mindenkit a saját belső Fénye vezet el, az, ahogyan a Fény munkálkodik benne.

    Köszönöm írásod.

    • Az önmegváltás kissé meredek nekem.
      Mindazonáltal hiszem, hogy mindannyiunknak fel kell vennünk a magunk keresztjét.

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

WordPress.com ingyenes honlap vagy saját honlap létrehozása.