Nem vagyok Isten

god-human

A tegnapi, csíkszeredai találkozó kapcsán most csak annyit jegyeznék meg, hogy NEM VAGYOK ISTEN. Sajnálom, ha valakinek ezzel csalódást okozok, de a sok, magukat Istennek nevező ember között én felvállalom, hogy kakukktojás vagyok, mert NEM VAGYOK ISTEN.

Isteni lény, Istentől származó lény az igen, akit Ő a saját hasonlatosságára formált, de mint ahogy a kisfiú még nem férfi, úgy még én sem vagyok Isten. 🙂

Ezt azért tartottam fontosnak hangsúlyozni, mert látom, hogy mekkora károkat okoznak különböző ezoterikus tanok, melyek elhitetik a még gyarló emberi lénnyel hogy ő Isten.

A legfőbb és legerősebb hátránya annak, hogy valaki elhiszi magáról, hogy ő Isten az, hogy eltereli figyelmét nagyon fontos és elementáris dolgokról, melyek elfogadása, megismerése, megértése és megélése nélkül LEHETETLEN a tényleges “megistenülés”. Az isteni mivoltunkban való növekedés ábécéjének az a betűje, első leckéje az, hogy még véletlenül sem hisszük azt, hogy Istenek vagyunk. Csak így történhet meg az egészséges belégzés, csak ekképp testesülhet meg a növekedés legfontosabb eszköze, az alázat.

Én most ember vagyok, ki emberei mivoltában szeretne teljes lenni az olyan elemi dolgok elsajátítása árán mint a belégzés (alázat) és a kilégzés (szolgálat).

Hogyan is mondhatnám el magamról, hogy isten vagyok, ha még csak lélegezni sem tudok normálisan?
Fontos kiegészítő: AZ ÉBREDÉS ILLÚZIÓJA (Csak egy veszélyesebb dolog van az alvásnál, és az nem más, mint az ébrenlét illúziója. Ugyanígy csak egy veszélyesebb dolog van a tudatlanságnál, és az nem más, mint a tudás illúziója. Akivel elhitették, hogy tud, és még oklevele is van róla, annak annyi, mert annyira megerősödött önteltségében, a hamis, információkból származó tudásban, hogy már nem is látja értelmét annak, hogy továbbmenjen az úton. Ezek az emberek a legalkalmasabbak arra, hogy résztvegyenek az Új Világrend, egy diktatórikus világkormány felépítésében.)

Szeretettel,
„egy Szabad Gondolat”

P.S. Ha Isten lennék, teljesen értelmetlen lett volna arról beszélnem, amiről beszéltem. Ahogy az uralkodásalapú hatalmi hierarchiában is, úgy a szeretetalapú isteni hierarchiában is vannak magasságok, és ez adja meg a lényegét annak, hogy nem vagyunk egyedül. Nem kívánom azt, hogy bárki is elhiggye ezt nekem. Csupán annyit kívánok, hogy mindenki a legjobb tudása szerint éljen, cselekedjen, és ha majd eljön az idő, akkor merjen emlékezni a fenti sorokra!

Reklámok
Categories: Minden | 3 hozzászólás

Bejegyzés navigáció

3 thoughts on “Nem vagyok Isten

  1. 82. zsoltár 6.

  2. juca

    Ebben a zavarodott információhalmazu világban , nagyon üdítő olvasni a cikkeidet.Nem is azért , hogy Isten vagy-e , vagy nem /Mindannyian Istenek vagytok, Istennek fiai mindahányan/ ,de sok mindent világosabban, vagy más megközelítésben látsz, s a mi olvasók látóképe ismerete is bővül.Nagyon szeretném tdni, hogy jó irányba haladok, de ehhez rengetegf fejlődés szükséges,mert biza néha imbolygok, feladok……köszönöm Juca

  3. Skywinner

    Csak gratulálni tudok neked, hogy már elérted azt a szintet, amikor már embernek nevezheted magad (“ecce homo”).
    Az élet rámmért sokkjaitól a bilibe tenyerelve mindig arra ébredek, hogy valamiféle biomechanikus gépezet vagyok aki istennek képzeli magát és azt hisz hogy ő irányítja az életét. De valójában a dolgok csak úgy megtörténnek velem.
    Nem igazán akarok megsérteni egy olyan hatalmas entitást, mint amit Istennek neveznek, de szerintem valamit nagyon elcseszett, amikor létrehozta az ember nevű valamit. (Az a szerencsém, hogy számára olyan észrevehetetlen mütyürke vagyok, mint a nekem egy emésztő bacilus.)
    Szóval az, hogy minden benyomásra automatikus asszociációkkal és azokról szóló képzelődéssel reagálunk…. hát ez gáz.
    Az, hogy az agyamnak csak pár százalékát vagyok képes kihasználni…..hát ez még nagyobb gáz.
    Olyan mintha egy űrrepülőt cipelnék a vállamon, ahelyett, hogy beszállnék és repülnék vele.
    Olyan ez, mint amikor apám megtervezett és felépített egy szép nagy házat a nővérének, aki a férjével együtt egyszerű vidéki ember volt. Azt mondta apám, hogy direkt olyan kicsire tervezte a télikonyhát, hogy ne férjen be egy ágy az asztal mellé, nehogy a hálószobák helyett ott aludjon a család. Nagyon szépen berendezték a házat új bútorokkal és mit gondolsz, hol aludtak? Bizony, valahogy beerőszakoltak egy ágyat a konyhába és mind a hárman ott aludtak.
    Valaki valamit nagyon elfuserált. Hol veszítettük el a használati utasítást a géphez?

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

WordPress.com ingyenes honlap vagy saját honlap létrehozása.