Miért fontos szeretni a bankárokat, a politikusokat, a vallásvezetőket és az orvosokat?

world-in-his-handsSajnos ki kell jelentenem, hogy világunkban egy mesterséges, ipari méreteket öltött beteggyártás folyik, és ezt már olyan személyek is alátámasztják, akik az orvosi szakmában dolgoznak, vagy dolgoztak.
Kedves olvasó, ezt úgy értsd, ahogy írom: szó szerint. Az emberi tudatlanságból hatalmas pénzeket lehet csinálni, mint ahogy az megtapasztalható már a spiritualitás területén is. Romániában még csak nem is titkolják, hogy a beteglistákat több (tíz)ezer euróért adják-veszik. Tehát ha egy orvos abbahagyja hivatásának gyakorlását, a hozzátartozó betegek listáját törvényesen eladhatja annak az orvosnak, aki átveszi a helyét. Biza nem hiába mondta Jézus, hogy a világot az ördög irányítja!
Én erről a törvényes bizniszről csak most értesültem, és bevallom, még mindig nem jön, hogy elhiggyem, hogy ekkora hatalma van a tudatlanság urának az emberek felett. Igen, kedves barátom, aranyat ér a te betegséged! Nem hiába segítenek neked az államilag is támogatott rutinvizsgálatokkal megbetegedni, mint ahogy tették azt egy kedves barátommal is, kinek beszámolóját ITT nézheted meg. És természetesen nem hiába telefonálgatnak szinte minden héten, hogy ingyenes egészségi állapot felmérést végeznek.

Bevallom, kedves olvasó, hogy még nekem is nagy erőfeszítésembe kerül, hogy ezeket a sorokat írva ne érezzek ellenszenvet a mára már ipari méreteket öltött beteggyártással és az abban tevékenykedő személyekkel szemben. Talán épp azért kaptam ezt a lehetőséget, hogy felhívjam önmagam és felebarátaim figyelmét arra, hogy teljesen természetes dolog, ha valaki ellenszenvet érez, amikor ráébred, hogy mi folyik ebben a világban. Viszont hangsúlyozni szeretném, hogy az is teljesen természetes, egy következő „szinten”, hogy nem ellenszenvvel, hanem szeretettel kezeljük a fent leírt jelenséget, mert már TUDJUK, hogy ez szintén az emberi tudatlanság, a forrástól való eltávolodás következménye.
A legtöbb személy, ki részt vesz a beteggyártás folyamatában, legalább annyira tudatlan, mint az, aki áldozatul esik, aki megbetegszik. Tehát egyik tudatlanságból vesz részt a beteggyártásban, a másik meg tudatlanságának köszönhetően hagyja magát megbetegíteni. A legtöbb orvos még mindig azt hiszi, hogy ő gyógyít. A legtöbb beteg, még mindig azt hiszi, hogy betegségének oka rajta kívül keresendő.
Miért van az, hogy rengeteg orvos alkoholista? Hát azért, kedves olvasó, mert az állandó megalkuvást, a pénz és a tudatlanság ördögével szembeni behódolást józan fejjel képtelenség elviselni. Bizony, nem haraggal, megvetéssel és gyűlölettel kellene rájuk gondolni, hanem megértéssel, szeretettel és imával, mert nekik van a legnagyobb szükségük rá, mert ők vannak a legnagyobb rabságban, mert ők vannak a leginkább elszakadva a forrástól, önMAGjuktól. A betegekért, akiket átkemóznak a túlvilágra már nincs amit tenni, de azokon, akik még hosszú éveken keresztül szolgálnák Luci Feri bácsit, talán még lehetne segíteni.

Hogyan lehet segíteni az orvosokon?
Hát ugyanúgy, mint a politikusokon, a bankárokon, a hamis prófétákon. Mindenekelőtt be kell látnunk, hogy ők a mi tudatlanságunk áldozatai, megkövesedett bálványai. Ugyanúgy lesz egy emberből politikus, mint ahogy a másikból orvos. Az önismerettel nem rendelkező, a tömegszellem által irányított ember másokat hatalmaz fel, hogy gondolkodjanak, döntsenek és felelősséget vállaljanak helyette. (Bedől a milliárdokból megszervezett politikai kampányoknak, a manipulációnak, a megosztó uszításoknak és elmegy szavazni.) Ez az ember azt is elhitte, hogy az ő egészségi állapotának megőrzéséért és visszaállításáért szintén más a felelős. Ez az oka annak, hogy a politikus hazudik, becsap és kizsákmányol, és ez az oka annak, hogy az orvos megfosztva a maradék pénzedtől csak a betegséged tüneteit tünteti el, és elhiteti veled, hogy meggyógyultál, miközben a betegség tovább terjed a felszín alatt. Az igazság az, hogy ezen a tudatossági szinten sokan csak az ők segítségükkel érthetik meg, hogy rossz helyen keresgélnek.
Ébredés? Spirituális felemelkedés? Dimenzióváltás? Mennyország? Egyik sem lehetséges addig, amíg a legalapvetőbb szabályokat meg nem értettük. Egyik sem fog bekövetkezni addig, amíg azt hisszük, hogy más kell eldöntse helyettünk, hogy merre kell mennünk. Nem fogunk gyökeres változásokat tapasztalni, amíg rá nem ébredünk arra, hogy nekünk „kell” saját magunk gyógyítóivá válni, mert senki másnak nem áll hatalmában meggyógyítani minket, ha mi nem tesszük magunkat rendbe lelkileg.
Ha a lét engedélyezné, hogy mások gondolkodjanak helyettünk, és mások gyógyítsanak bennünket, nem lehetne igaz az a bibliai kijelentés sem, hogy Isten a saját képére formált minket.
Csak egyedül te, aki ezeket a sorokat olvasod, lehetsz képes arra, hogy meggyógyítsd önmagad, és te vagy az egyedüli, aki kitaposhatja számodra az édenkerti állapot felé vezető utat. Ne feledkezz meg a szabad akaratról!
Ha ezt megértetted, és úgy is fogsz élni, mint aki ezt érti, nagyon sokat segítesz majd a politikusokon, a bankárokon, a vallásvezetőkön és az orvosokon egyaránt azzal, hogy részedről megszűnik az az igény, mely megteremti őket, mely hosszan tartó sötétségre ítéli lelkeiket. Ezt a megértést, melyet egy belső és külső pozitív változás követ, ha megtoldod, egy kis őszinte szeretettel és imával, még többet segíthetsz rajtuk. Ha segítesz másoknak is megérteni, hogy mindig csak az az ember felelős a fájdalomért, a betegségért, a kiszolgáltatottságért, aki azt tapasztalja, akkor még többet teszel a jobb világért, mert még kevesebb figyelem irányul a tudatlanság urát szolgálók irányába. Ha a figyelem, melyből táplálékoznak megszűnik, ők is megszabadulnak, megváltást nyernek.
Szégyellem magam miatta, de hosszú ideig én is gyűlöltem az orvosokat, a politikusokat, a pénz embereit és a vallási vezetőket, de hála az égnek, ma már látom, hogy nekik van a legnagyobb szükségük a szeretetre, mert ők vannak a legnagyobb rabságban. Ma már azt is látom, hogy ők miattam lettek ilyen „hátrányos helyzetűek”, mert én voltam az, ki elhittem, és elhitettem velük is, hogy szükség van arra a szolgáltatásra, amit ők nyújtanak.
Most már azt is kijelenthetem, hogy én vagyok a felelős azért, hogy ezek az emberek eladták lelküket a pénz és a tudatlanság ördögének. Ezért „miattuk” is nekem kell megbocsátást kérni. Ezért az én felelősségem az, hogy ha már megszabadultam, teljes szívemből és teljes elmémből szeressem őket, hogy általam ők is megszabadulhassanak, megbocsátást nyerjenek.

Így működik ez az élet kedves barátom. Lehet filozofálni, hosszú és érthetetlen tanulmányokat írni és olvasni estétől reggelig és reggeltől estig. Senki nem tiltja ezt nekünk. Játszadozhatunk a szavakkal és a gondolatokkal mindaddig, amíg meg nem értjük, hogy teljesen fölösleges, mert nem a szavak viszik az embert a legfelsőbb igazság színe elé, hanem a növekvő szeretet. Így hát sosem az a kérdés, hogy hányan szolgának, hányan segítenek, hányan bálványoznak téged, hanem az, hogy hány embert szolgálsz, hány embert segítesz, hány embert szeretsz, hány emberért tudsz őszintén imádkozni.

Szeretettel,
„egy Szabad gondolat”

Tudatában vagyok, hogy a fenti sorok sokak számára értelmetlennek tűnnek, ezért őszintén bízom benne, hogy nem olvassák őket többen, mint ahányan már kezdik érteni, hogy miről fecsegek itt összevissza. Ha véletlenül idetévedtél, és nem érted ezeket a gondolatokat, de ellenszenvet sem érzel irántuk, ajánlom figyelmedbe a „Vedd magadra a világ bűneit című írást”, mely segíthet megérteni, miként vagy TE felelős azokért a “bűnökért”, tudatlanságból elkövetett cselekedetekért, amelyeket a politikusok, az orvosok, a vallási tekintélyek és a pénz emberei elkövetnek. Ha megértetted, tudni fogod azt is, hogy te vagy az a személy is, akinek hatalmában áll a világot megváltani, a könnyeket eltörölni és az elveszett mosolyokat visszahozni.

Reklámok
Categories: Minden | 29 hozzászólás

Bejegyzés navigáció

29 thoughts on “Miért fontos szeretni a bankárokat, a politikusokat, a vallásvezetőket és az orvosokat?

  1. Én tökéletesen értem miről “fecsegsz” te itt. De azt is tisztán látom, hogy akikről írsz, hogy imádkozni kell értük, magasról szotyogtatnak arra, hogy én vagy te miattuk imádkozunk. Legfeljebb te annyit nyersz, hogy a magad “krumplis” zsákjából kipiszkálsz pár krumplit. Tudod, az a más bűne példa Buddháéknál.
    Abban viszont egyet értek, hogy mindenre a megoldást magad kell megtalálnod, egyénileg választhatsz mást, ha van hozzá merszed, erőd és nem utolsó sorban pénzed.
    Lehet, hogy bűnösként fogok meghalni, mert nem tudok szemet hunyni a korrupt emberek cselekedetei láttán. Úgy “bocsátok” meg nekik, hogy messze kerülöm őket. Ha egy mód van rá, kerülöm őket.
    Nem tudom szeretni őket. Mert ezek azok az emberek akik ha nem fizetsz kinyuvadsz, ha nem eleget, rád küldik a törvényt, a végrehajtót, kidobnak a házadból, hamisan esküdnek ellened, az operációs asztalnál semmibe vesznek, egy akármilyen eset vagy, ki nem fizettél csak kétszáz eurót az ötszázból csúszópénzt.
    Szeretettel és hálával gondolok viszont azokra az emberekre, kik hivatalukkal nem élnek vissza és mindig mindent megtesznek, még ebben a korrupciótól lucsogó világban is, hogy emberhez méltóan viselkedjenek. Kevés van belőlük, de mindig jól esik, ha ilyenekbe botlok. Szerencsésnek tartom magam, ha egy rendes emberbe botlom.

    • Kedves Attila, mélységesen átérzem a csalódásod, ugyanakkor kezdem azt is átérezni, mit mondott valaki a kereszten: Bocsáss meg nekik, mert nem tudják mit cselekednek. Ezt régebb nem hittem. Most sem hiszem. Most már kezdem értegetni, tudogatni, hogy ők nem bűnösök csak tudatlanok. Egy kicsivel több jutott nekik a tudatlanság kenyeréből, mint nekem. Ennyi az egész. Ha szellemi vagy lelki fölényem van velük szemben, akkor azt kívánom, hogy fölöttük is oszoljanak szét a tudatlanság felhői.

      Az, hogy fájdalmat okoznak nekem egy áldás számomra, mert általuk láthatom, ismerhetem meg a hamisat, aminek nem fogok behódolni.

      Szerintem egyetértünk abban, ha nem lennének tudatlanok, nem tennék azt, amit tesznek.

      Ha az ember nem tudatlan, akkor tudatában van annak is, hogy nincs szüksége az anyagi halmozásra, mert azzal nem értéket, hanem adósságot halmoz.

      Miért haragudnék én arra, aki tudatlanságában adósságot és jövőbeli fájdalmat halmoz magának és utódainak?

      Elég neki a sajt tudatlansága büntetésből. Miért büntessem őt azzal, hogy még én is haragszom rá, negatív energiákat küldök felé, amikor tudom, hogy értem, az én tudatlanságomnak köszönhetően teszi azt, amit tesz?

  2. Schmidt Károly

    Kedves Szabad Gondolat!
    Mea culpa, őszintén be kell valljam, hogy én is hasonló cipőben jártam mint Te. Én ugyan nem gyűlöltem sem az orvosokat, sem a politikusokat, de nem is szerettem őket. Ugye a nem szeretés az nem gyűlölet? A kettő közül a politikusokat szerettem még kevésbé. Ám megtapasztaltam, hogyha nem foglalkozom velük, nem adok nekik munkát, nem adok nekik energiát, akkor a legeslegtöbbet segítettem magamon, hasonlóan, mint amikor a TV-t is, a mikrohullámú sütőt is selejt listára tettem. Így hát számomra ők vannak, mert lettek, és ennyi! Ettől kezdve egyszerűen és nagyszerűen megváltozott – pozitív irányba – az életem. Túloznék, ha azt mondanám, hogy azóta abszolút gondtalanságban élek, de a lényeg partvonalon kívülre került. Biztos van még mit selejteznem – a politikusokon és orvosokon kívül -, vagy inkább megjavítanom, vagy átreformálnom, vagy átfestenem, vagy átalakítanom, s tudom, hogy annak is eljön az ideje, mert hiszen tudom: CSAK RAJTAM MÚLIK!, hiszen az élet buktatói nem csak a politikusok és az orvosok Azt is tudom, hogy sokszor r…..dt nehéz, de ettől továbbra is, és mégiscsak, és ennek ellenére még inkább RAJTAM MÚLIK!
    Most is azt mondhatom, és mondom, mint korábban is tettem írásaid elolvasása után, hogy a Te betűid az én betűim. Remélem, á…, nem, biztos vagyok benne, hogy ez nem is fog változni, tisztelettel és szeretettel: Schmidt Károly.

    Ui.: a Vntv. egyik adása inspirálta ezen sorokat, úgy érzem egy kicsit ide illik:

    Meggondolandó

    Lényünkben két lény lakozik,
    félelem, s a szeretet,
    életben csak az maradhat,
    amelyiket eteted.

    • Kedves Károly, nagy öröm számomra, hogy bármennyire is eltávolodok a tömegszellemtől, sosem vagyok egyedül.

      Jó egészséget, derűs napokat!

  3. Kedves Sz.G! Úgy képzeld el, hogy Én most élem a korábbi pénzkezelési tudatlanságom következményeit (nem részletezem :)…S egyszer eljutottam arra a pontra, mikor elkezdtem Hálát küldeni a Bank felé, igazgatóstul, alkalmazottostul mindenestül…azóta nem küld felszólítást, és vár (persze tudom, érdeke is valahol ez). Én igyekszem egy magasabb tudatállapotot kialakítani magamnak, és nem csak hiszem, de tudom, hogy képes vagyok minderre…és akkor még belegondoltam, milyen nyomorult életük is van, és láttam, mi stresszben vannak nap mint nap, az üvöltöző ügyfelek kívülről, a főnök felülről, és a saját lelkiismeret súlya se lehet kis dolog…hát még én éreztem magam szerencsésnek, hogy végül is az önellátás felé fordultam a fizetési nehézségek idején, és hogy mennyit nyertem, az leírhatatlan, a természet minden gazdagsága az enyém! És a Hálával élve mit veszítettem? Aggodalmaskodást, félelmeket, betegeskedést…ezeket már úgyse veheti el tőlem senki 🙂 S, hogy ők is kapjanak valamit, ezért szoktam Hálát küldeni nekik 🙂

    • Ezt úgy értsük, hogy nem fizetted vissza nekik a zsét? Egyébként örvendek, hogy megosztottad élményeidet! Nekem tetszik 🙂

      • Nem, jelen pillanatban az a helyzet, hogy nem tudok fizetni, akár tetszik nekik akár nem…és ahelyett, hogy kilakoltatnának vagy bármi (amit félelemmel hozzáállva bevonzhattam volna simán), haladékot kértem, és úgy tűnik, kaptam…az, hogy mit fizetek vissza, vagy hosszú távon hogy lesz, még nem tudom, igyekszem figyelni, fentről ez ügyben milyen út nyílik…tekintve, hogy a közigazgatásban és az igazságügyben dolgoztam, s onnan épp ama csalódás miatt léptem ki, hogy milyen korrupt munkahelyek, kétlem, hogy perbe fognék…leginkább azt a megoldást tudom reálisan elképzelni, hogy az eredeti hitelösszeget – vállalva a felelősséget – tisztességgel visszafizetem, a többi – szintén fiktív – tartozást nem..ehhez úgy érzem, magasabb pénzügyi tudatosság kell, mint nekem van. Elképzelhetőnek találom, hogy a jövőben pl mediátor segítségét kérem (habár ez is épp egy, a banki tartozásokra épülő szférának tűnik jelenleg). A másik megoldás a részemről akár a radikalitás is lehet…akár azzal is szembe merek nézni, hogy ha nem mennek bele semmi véglegességében számomra is kedvező alkuba, akkor felajánlom, hogy leülöm, természetesen az oly népszerű fősodrású média jelenlétében (már amennyiben ezt le merik adni, tekintve a forradalmi következmények esélyét 😀 (habár az emberek is annyira alszanak…szóval úgy gondolom, nekik az se éri meg, ha nem fizetek – legalább valamennyit, de az se, ha semmit és leülöm, tehát ők lesznek alkura kényszerítve…Az, hogy semmit ne fizessek abban az esetben elképzelhetőnek tartom, ha mindenki összefogna, aki érintett hitel-ügyben…de erre nem igazán látok esélyt, látván a kormányunk intézkedéseit, a civilek megfutamítását és az emberek birkaságát…úgyhogy az lesz, hogy vállalom a karmáját, de csak annyit, amennyit eredetileg is vállaltam…eddig itt tartok..

      • Te, nekem nincs anyagi tartozásom, csak ilyen lelki, amit törlesztgetek azzal, hogy formát adok a gondolatoknak… de nagyon tetszik a hozzáállásod, és lélekben veled vagyok! 🙂

        Amúgy fogok is írni erről a témáról a napokban. Egész pontosan a biztosításokról szeretnék…
        Nagyon átjön, hogy már nem vagy rabja ennek az “adósságnak” 🙂
        Gratulálok!

  4. Schmidt Károly

    Kedves Andrea!
    Köszönöm, – de gondolom van más is rajtam kívül, aki ezt teszi – hogy megosztottad velünk gondolataidat, és a tapasztalatodat. Élő példád terjedjen futótűzként!
    További békés és boldog napokat kívánok, szeretettel: Schmidt Károly.

    • Kedves Károly! A “futótűz”ről is tud az ember magának gondoskodni, ha akar…én pl édesanyámat – most 60 éves – tanítottam meg a fenti módszerre…sokszor egyébként magát a problémát nem oldja meg, de enyhít elviselni a következményeket, már jó…pedig édesanyám volt elsőáldozó, van hivatalos vallása, stb. és én ún. pogány vagyok, meg se vagyok keresztelve, de a hitem vajon ettől függ-e? Nos a mellékelt ábra mutatja, hogy nem, szerencsére. Ez is mekkora áldás, kegyelem. És mindezeket úgy kaptam intuícióban, se a Bibliát el nem olvastam, se hittanra, gyülekezetbe nem jártam, magam jöttem rá ezen fogalmak értelmére, fentről jött…óriási kegyelem ért. Ezt tovább adnom szinte kötelesség, hovatovább elhivatásom van…így mikor belegondoltam, hol is kezdjem, hát persze, hogy a kis családomban…édesanyám fogékony volt rá, a testvéremnek még le kellett mennie a legmélyebb mélypontra, s mikor úgy érintettem meg a szeretetemmel, mikor egyáltalán nem számított rá, hogy valaki is szeretheti őt – ugyanis a legjobban ő gyűlölte magát – akkor ismét használtam a kulcsot, és elmondtam neki, én hogyan ismerem őt, hogy emlékezzen legjobb önmagára, és Hálát küldtem neki azokért a dolgokért, amiket már akár kisgyermekként megtett értem….ennek most öt hete, és azóta pl nem alkoholizál egyáltalán…A kulcs a kezemben, a megoldás bennem…illetve mindkettő ÉN VAGYOK 🙂 Én így kezdtem a “futótüzet” remélem, az elvetett magok tovább lesznek szaporítva 🙂 Neked pedig odaadok egy mantrát, amit nem rég – kb két hónapja – kaptam egy utazótársamtól, akivel jókat szoktunk egyeztetgetni, kicserélni a megfigyeléseinket, megosztani amink van egymással..Szóval kedves Károly: Isten lásson el téged minden jóval…Boldogulásod legmerészebb álmaidat is múlja felül…(add tovább 😉

  5. Visszajelzés: Találkozásom az Ördöggel |

  6. Schmidt Károly

    Kedves Andrea!
    Köszönöm a hozzám intézett szavaidat, melyeket jóleső érzés volt kapni is és olvasni is. Köszönöm a mantrát is, melyet én már kb. egy, másfél éve ismerek, használtam is, de mostanában valahogy feledésbe merült. Nem teljesen, mert van hogy eszembe jut, akkor használom. Egyébként hordom is magamnál a kis táskámban kinyomtatva, befóliázva, s ha nem jut eszembe a pontos szöveg, akkor előveszem megnézni, mint ahogyan azt most is tettem, mert kicsit másként emlékeztem a szövegre. Tehát, Kedves Andrea: “Isten bőségesen ellát Téged minden jóval, boldogulásod még a legszebb álmaidat is felülmúlja.” Állítólag a jelen időnek nagyobb ereje van.
    Boldog, örömteli, sikeres és félelemmentes napokat kívánok, szeretettel: Schmidt Károly.

    • Nahát 🙂 Akkor körbeért amit valakinek kívántál és én vagyok akitől visszakaptad…ez egész tiszta példája a karmának, ami nem rossz vagy jó, hanem az amit indítottál valaki felé, és mástól meg visszakapod 🙂 Jó ez a nap 🙂

  7. Schmidt Károly

    Kedves Andrea!
    Tiszta szívemből örülök.
    Kívánom, hogy legyen a holnapi nap is jó, szeretettel: Schmidt Károly.
    Ui.:Írd fel az ajtófélfára, hogy: jó ez a nap, s minden nap olvasd el.

  8. Kedves Sz.G! Várom a témába vágó bejegyzésedet nagyon…kíváncsi vagyok a te nézőpontodra! A témában általam leírtakra adott válaszodra pedig frappánsan: magadról írtad, magadnak hívtad be az én letisztultságomat, tükörképp 🙂

  9. Kedves Károly! Úgy hidd el, hogy az ajtófélfámra hónapok óta egy napocskáról készült mókás rajz van felrajzszegezve…nekem mindig jó időben jó idő van, rám mindig süt a nap, az élet napos oldalán élek, többé soha nem félek! 🙂

  10. Schmidt Károly

    Kedves Andrea!
    Most mondja bárki is azt, hogy a gondolatoknak nincs teremtő ereje! Ha így gondolja, próbálja ki!

    • Kedves Károly,
      Ha azt gondolom, hogy a gondolatoknak nincs teremtő erejük, akkor megteremtem azt, hogy a gondolatomnak nincs teremtő ereje? 😛

      • Csaba

        Igen. Legelső, mindenekelőtt a szabadakarat. Ez nem sérülhet.

  11. Schmidt Károly

    Kedves Szabad Gondolat!
    Az az igazság, hogy én nem így gondoltam, de valóban így van ahogy mondod. Most mellégondoltam, de nagyon. Azt a második mondatot tekintsük kitöröltnek. Most értelmeztem én is igazán, hogy mit is írtam.
    Helyesbítés: Ha így gondolja, rosszul gondolja.
    Köszönöm az észrevételt, szeretettel: Schmidt Károly.

    • Kedves Károly, én csak játszom a szavakkal. Így estefelé efféle gondolatok jönnek 🙂

      itt a másik mókás gondolat:

      A VILÁGNAK KÉT ALAPTÖRVÉNYE VAN:

      Az egyik az, hogy a hasonló hasonlót vonz,
      a másik meg az, hogy az ellentétek vonzzák egymást. 🙂

  12. Schmidt Károly

    Kedves Szabad Gondolat!
    Csak egy kérdés és egy válasz merült fel bennem: melyik is az igaz? Egyik sem, vagy mindkettő?!

  13. KKatalin

    Érdekes szójáték, kedves Szabad Gondolat, mindkettőben rejlik valami igazság.

    Ha jól értettem, elméleted szerint nincs bűn, csak tudatlanság. Nem kötöcködni akarok, csak megkérdezném, akkor hogyan lett kitalálva maga a szó? 🙂

  14. juca

    Kedves Szabad Gondolat!

    Tökéletes ez az írás. Én is sokáig szenvedtem attól, hogy gyülölöm a politikusokat, doktorokat, stb….,hosszú hosszú időbe telt amig erre rájöttem, amiről ez a tökéletes írás szól.Hosszú ideig úgy védekeztem, hogy közönyösnek tettem magam olyanokkal szemben akiket nem szerettem, s aztán rájöttem ez nem jó, ettől én szenvedek, nem ő.S valóban a legjobb megoldás ha szeretem őket,ha imádkozok értük. A cikk lényege szerintem a következő mondat, ezt jól megjegyzem magamnak: Ha a figyelem, melyből táplálkoznak megszűnik, ők is megszabadulnak, megváltást nyernek.
    Köszönöm a lelkemből szólt az írás

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

WordPress.com ingyenes honlap vagy saját honlap létrehozása.