Tűz Vagyok

DSC_0034_14036_01Tűz vagyok!
Lángra gyúltam, loboghatok.
Nem hazudhatok,
Patakként nem csoboghatok!

Tűz vagyok!
Amíg égek, égetek,
Ébresztgetek, éltetek.
Ez az én dolgom!
Egyebet nem tehetek.

Szükséged van rám,
Különben nem léteznék.
Ha elengednél, elmennék,
A végtelenbe belépnék.

Te vagy az, ki engem éltet,
Ennem ad, megölel, meséltet.
Érted élek, érted vagyok,
Fájdalmadról gondoskodok.

Ezt a tüzet kiolthatod,
Fájdalmadat eldobhatod.
De nem harccal, hanem megértéssel,
Figyelemmel, öleléssel,
Mert a lángok gyilkos kiirtása,
Téged visz a pusztulásba.

A tüzet, ha megtanulod szeretni,
Fényt fog adni, s nem fog többé égetni.

Categories: rímekben | 3 hozzászólás

Bejegyzés navigáció

3 thoughts on “Tűz Vagyok

  1. zsukat

    Ja,
    csak tudd kedves szerző, naponta olvasom….
    annyira “értem” fájóan éget….
    Köszönöm, hogy megosztottad!!!!

  2. Vitai László

    Köszönjük!!!!!

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

WordPress.com ingyenes honlap vagy saját honlap létrehozása.