Hahóóó Földiek!

world-government-policies-on-aliens-and-Extraterrestrial-Life-286x300Ha valaki hallja a segélykiáltásom, kérem, válaszoljon! Az igazság az, hogy egyedüli földiként lassan ufónak érzem magam a Föld nevű bolygón. Ezt úgy értem, hogy mára már szinte minden magyar testvéremről kiderült, hogy vagy a Szíriuszról vagy a Plejádokról érkezett. Vannak még földiek rajtam kívül??? Ha igen válaszoljanak, mert nagyon vágyom rá, hogy a fajtámmal felvegyem a kapcsolatot!
Igen, kedves olvasó! Eltaltad, becsempésztem egy kis iróniát a fenti sorokba. És az igazság az, hogy én még abban sem akarok kételkedni, hogy lehetnek közöttünk földön kívüli származásúak. Viszont egész idáig sehogy sem tudtam megfejteni, hogy ez miért releváns számukra vagy számomra. Épp olyan földiként viselkednek mint én, vagy az összes többi földi, akit eddig alkalmam volt megismerni, azzal a kevés különbséggel, hogy némelyikük sokkal ragaszkodóbb, sokkal kevésbé veszi figyelembe az őt körülvevő környezet “vanságát”, mint a hagyományos földi büdöset-szaró felebarátjaik. 
És most hirtelen önkéntelenül is arra gondolok, hogy talán pont azért érdemes manapság plejádokbelinek illetve szíriuszinak lenni (remélem, helyesen írtam a neveket), mert ekképp szinte jogosan lehet kibújni a személyes felelősségvállalás terhe alól.

Mélyen tisztelt plejádokbeli és szíriuszbeli felebarátjaim, ha nem veszitek zokon, én, földi felebarátotokként felhívnám a figyelmeteket, hogy annak ellenére is, hogy ti egy magasabb rendű fajhoz tartoztok, otthonomban, a Föld nevű bolygón ti is felelősek vagytok mindenért, ami körülöttetek, a fizikai valóságban formát ölt, vagy bármilyen más módon megnyilvánul. A világegyetem alaptörvényei, feltételezem, egyformán érvényesek az univerzum minden pontján. Ekképp ti is teremtői vagytok mindennek, amit a ti fizikai személyetek tapasztal e földön. Valamiért közöttünk éltek, és ugyanazt a tanfolyamot végzitek mint jómagam. A titeket körülölelő fizikai valóság épp úgy tükrözi a szellemi valóságotokat, mint ahogy az én fizikai valóságom valós tükröt mutat nekem minden percen az én szellemi testem állapotáról. 
Kérlek, mostantól ne hibáztassatok minket, földieket a saját nyomorúságotokért, mert mi földiek már nem hibáztatunk másokat a mi nyomorúságunkért. Bármilyen furán hangzik, mi már megtanultuk, hogy mindenért, ami az egyénnel történik, csak és kizárólag az egyén maga a felelős. Mi már azt is megértettük, hogy csak ekképp lehetünk képesek formálni, változtatni a valóságunkat, csak így tudhatunk egy új, egy élhetőbb és élvezhetőbb világot teremteni magunk köré.

felebaráti szeretettel, a földönkívüliek iránt érzett mély tisztelettel,

“egy földi szabad gondolat” 

Reklámok
Categories: Minden | 9 hozzászólás

Bejegyzés navigáció

9 thoughts on “Hahóóó Földiek!

  1. Itt vagyok és én is egyedül érzem magam!!! 🙂
    Szerintem “világegyetempolgárok” vagyunk akkor is ha éltünk több bolygón és akkor is, ha csak ezen. Aki most itt született földi testbe az akár érezhetné magát földinek is, nem?
    Ha pedig mind Isten gyermekei vagyunk, akkor nem tök mindegy, ki melyik játszótéren gyűjti be a tapasztalatait? Aki itt (a Földön és pl a Kárpát-hazában) gyűjt tapasztalatot, lehet, hogy sokkal magasabb iskolát jár ki, mint akinek minden a feneke alá van tolva.
    Éljenek a Földiek!

    • Így van! Éljenek a földiek! Egy pártot nem alapítunk az egyszerű, originál földi gyökerekkel rendelkezőknek? 😛

      • Gyökérpárt, csak gyökereknek? Pártokban nem hiszek, mert parttalan az egész, egyszerűen csak örüljünk magunknak és egymásnak. Meg egy másnak is. 🙂

  2. Schmidt Károly

    Kedves Szabad Gondolat!
    Én a földi síkot elhagytam, igaz, csak gondolatban, s lettem földönkívüli. Talán UFO?

    Földön kívül

    A földi síkot elhagytam,
    máshol járok gondolatban,
    Tejútnak ösvényén járok,
    Isten egén csillag vagyok.

    Olyan korban érzem magam,
    ahol lettem anyagtalan,,
    élek békés világomban,
    szirom vagyok virágomban.

    Univerzumot hallgatom,
    Neki főmet mélyen hajtom,
    érzi bennem, benne bízom,
    szólnék, de elcsuklik hangom.

    Félelem már nincsen bennem,
    kétségem is elvesztettem,
    bizalommal telve vagyok,
    vigyáznak rám az angyalok.
    (2013.05.28.)

    Ennek az írásnak a tartalmával szintén egyetértek, ugyanúgy, mint az előzőekkel. Itt szintén meg lehet említeni a mutatóujj szerepét. Olvastam olyan cikket, amelyben egyértelműen mutogatnak ránk, ONNAN, mondván ti, földiek nem végzitek elég jól a dolgotokat, s ezért tartunk még ott, ahol tartunk. S ha közöttünk élnek ONNAN, akkor kérem Őket, hogy olvassák el Ők is ezt a négy sort:

    Ok, okozat

    Hibáztatunk és okolunk,
    folyamodunk praktikákhoz,
    hópelyhecske sem hiszi el,
    köze van a lavinához.
    (2013.01.18.)

    Boldog, nyugodt napokat és jó egészséget kívánok, szeretettel: Schmidt Károly.

  3. Telitalalat ez is, nos, hadd emlitsem meg hogy mi itt es most mindnyajan foldiek vagyunk, s ne mind szalljunk el a multban, mert az eletjatekban a ”MOST” szamit. A ”VAGYOK”, nem ami ”voltam”, s az hogy mi ”leszek” az majd kiderul, azok szerint amit most megteszunk magunkert. Masnyelven, ne hagyjuk a spiritualis EGO-t felrevezetni minket, mert az is lehet artalmas, Isten elott mi mindnyajan a gyermekei vagyunk, figyeljunk tehat Atyankra, Anyankra es termeszetesen a legjobb kovetendo peldankra, Jezusra. Termeszetesen vannak mas bolygon elo testvereink, s majd kiderul idovel ki all mellettunk es ki ellenunk, de attol nem fog a tehen tobb tejet adni, vagy a krumpli tobb gumot teremni ha a csillagok kozt keressuk a szarmazasunkat. Ne erezd hat magadat egyedul, testverem, vagyunk itt meg paran akik jol bekotottuk a gyokereinket Erdely talajaba 🙂 Udvozol titeket Olgica, Marosvasarhelyrol

    • Köszi Olgica! Akkor már lennénk is egy páran földiekül. Viszont nem kizárt, hogy még mindig kisebbségben 😛
      Egyébként akit érdekelnek a földönkívüli dolgok is, jöjjön el szerdán este a Nosztalgia Kávéházba, ahol Az aranybolygó üzenete című könyv végén található kérdéseket és válaszokat vitatjuk meg. Hátha lesz résztvevő a Thiaooubáról is. 😉

  4. Terike Kiss

    “egy földi szabad gondolat” – nem vagy egyedül! 🙂
    *
    VAN AKI TUD …
    *
    Van, aki nem tud, és nem tudja, hogy nem tud. – Ő együgyű, hagyjátok!
    Van, aki nem tud, és tudja, hogy nem tud. – Ő tudatlan, tanítsátok!
    Van, aki nem tud, és azt hiszi, hogy tud. – Őt kerüljétek!
    Van, aki tud, de nem tudja, hogy tud. – Ő alszik, ébresszétek fel!
    Van, aki tud, és tudja, hogy tud. – Ő a bölcs, kövessétek!
    *
    Ősi bölcsesség
    *

    Van akinek érdeke a hamis meséket elhitetni,
    de aki Tud azt nem lehet megtéveszteni! 🙂

  5. Schmidt Károly

    Kedves Terike Kiss!
    Köszönöm, hogy megosztottad velünk ezt az “Ősi bölcsesség”-eket, tisztelettel és szeretettel: Schmidt Károly.

  6. Veréb Imre

    Nagyon örültem ennek a pár sornak, földi vagyok, bevallom. Nem kell másnakálltanom magamat. Szerintem már páran eljutottunk ide. Üdv, Imre

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

Működteti a WordPress.com.