A Legjobb Gyógyszer

A legjobb gyógyszer minden emberi problémára a tükör.

Használati útmutató:

Minden reggel a tükröd elé járulsz, egyet mosolyogsz neki, és emlékezteted a HOR által megfertőzött elmédet arra, hogy abban, amit tükrödben látsz, benne van minden, amire neked szükséged van. Emlékezteted magad arra, hogy az, amit látsz a legtökéletesebb és a legalkalmasabb eszköz számodra, mely képes továbbvinni téged az utadon, még akkor, is ha az nem felel meg annak, amit a Humán Operációs Rendszer programjai diktálnak számodra. Tudatosítod magadban, hogy ha ő egy kicsit is másabb lenne, mint amilyen, kevésbé szolgálná a te kiteljesedésed, mert mást mutatna, mint ami valójában vagy. Teljes elfogadással belemosolyogsz a tükörbe, és azt mondod neki, köszönöm, hogy vagy, köszönöm, hogy olyan vagy, amilyen vagy, köszönöm, hogy megfigyelhetlek, tanulhatok általad. Teljes szívemből szeretlek, és hálás vagyok, hogy szolgálsz engem, iránytűként utat mutatsz nekem növekedésem, szellemi kiteljesedésemben.

child-mirrorMegjegyzés: azok, akik a HOR által diktált divathullámokat követve, önmagukat el nem fogadva megpróbálják elmásítani, átalakítani emberi eszenciájuk eszközét, a testet, azok gyakorlatilag hamisítják a tükörképet, mely képtelenné válik arra, hogy a lehető legjobban szolgálja gazdájuk testi és lelki egészségét. Egy egyszerű példa: lehet, hogy Jóskának nagy örömet okozna, ha egy szép nap Brad Pitt vagy Leonardo DiCaprio nézne vissza a tükörből, de az a tükörkép nem csak hogy képtelen lenne Jóska szellemi és lelki fejlődését szolgálni, hanem egyenesen hátráltatná, fékezné őt a forrása felé vezető úton.

A te saját tükröd a legjobb orvosságod! Minden kívülről jövő csodaszer, mely gyógyulást ígér testednek vagy lelkednek, valójában csak késleltet, hátráltat téged. Épp ezért saját magad érdekében, próbáld meg fokozatosan elhagyni a szereket, a gurukat, a mestereket, a megváltókat, a gyógyítókat, és adj több bizalmat annak, amit a tükröd mutat, mert ő valósághűen jelzi számodra, hogy hol tartasz az úton. Ne akarj, mást látni, mint ami van. Fogadd el a tükörképed olyannak, amilyen, hogy megérthesd, hogy miért olyan amilyen, még mielőtt megváltozna. A tükörkép változik, anélkül, hogy akarnád azt változtatni. Ha megértést nyer az aktuális kép, nincs értelme annak, hogy az idők végezetéig megmaradjon. Jönni fog egy következő kép, mely a már megváltozott belső éned tükrét tárja eléd.

A környezeted is egy ilyen tükör, melynek ha nem tetszik, akár hátat is fordíthatsz, de ha megteszed, önmagadnak, az önismeretnek fordítasz hátat, a fejlődés, a növekvés, a szépülés lehetőségét utasítva el magadtól. (Egy közelgő, az egység megértéséről szóló bejegyzés ezt a témát részletesen és érthetően be fogja mutatni.)

Egyelőre csak arra figyelj, hogy el ne feledd bevenni a reggeli gyógyszert! Tükör előtt mosolyogva emlékezteted magad arra, hogy abban, amit látsz benne van minden, amire neked személyesen szükséged van az utad folytatásához, és ezért te nagyon hálás vagy. Megmondod neki, hogy sajnálod, hogy eddig a hamis külső információknak köszönhetően nehezedre esett őt elfogadni, de most ebben a percben úgy döntesz, hogy elfogadod, megköszönöd, és magadhoz öleled a számodra leges legnagyobb lehetőséget, és azt mondod neki: szeretlek.

Jó gyógyulást! Pihenésben, lassúságban és tisztulásban gazdag hétvégét!

Szeretettel,

“egy Szabad Gondolat”

Reklámok
Categories: Minden | 11 hozzászólás

Bejegyzés navigáció

11 thoughts on “A Legjobb Gyógyszer

  1. Schmidt Károly

    Kedves Szabad Gondolat!
    Ezt a verset akár tükör előtt is el lehet mondani annak, akit benne látunk:

    Ilyen vagyok

    Úgy fogadj el engem,
    amilyen én vagyok,
    hogyha fent szárnyalok,
    az bizony én vagyok.

    Hogyha szeretetet
    senkitől sem kapok,
    én akkor is adok,
    hisz az is én vagyok.

    Ha arcomról tűnnek
    széles mosolygások,
    azt megérted ugye,
    hogy most ilyen vagyok.

    Hogyha horizonton
    kelnek Fényes Napok,
    könny szememből csordul,
    néha ilyen vagyok.

    Ha szívemet töltik
    édes pillanatok,
    Fényükben megfürdöm,
    jaj de jó, hogy vagyok.

    Vagyok, mivé lettem,
    így telnek a napok,
    ne feledkezz róla,
    én csak érted vagyok.

    Hála Neked azért,
    mit én Tőled kapok,
    hogy olynak fogadsz el,
    amilyen én vagyok.
    (2013.04.03.)

    Az írásban levő megfogalmazás – szerintem – nagyon helytálló:
    “A te saját tükröd a legjobb orvosságod.” Az is igaz viszont, hogy ez a “gyógyszer” néha igen keserű pirula. “Tükörbe nézni” pedig elképesztően nehéz tud lenni. Sokat kell gyakorolni!
    Köszönöm az írást, tisztelettel és szeretettel: Schmidt Károly.

  2. Médea

    Vannak emberek akik nem néznek tükörbe, másokat használnak annak.
    Az önmagunkkal való szembenézés nagyon fájdalmas és lesújtó, ezért aztán kifogásokat keresünk, valamiféle menekülést, hogy ne kelljen látni önmagunkat. Nekem mindig sikerült tükröt találni, hogy másban lássam a saját nemtörődömségem, laza életvitelem, a gonoszságom, önzésem, féltékenységem, nagyzási mániám. Nem másért csak, hogy őszintén és nagyon tudjam szeretve gyűlölni azt a másik embert, nem pedig önmagamat. A vicc az, hogy addig a pontig eljutottam, hogy meg tudjam nevezni: Te vagy az én tükröm; csak azt nem tudtam: miért, hogyan, minek kell ez nekem. Nem egyszerű kínlódni, szenvedni a miértektől, hogy ugye én jót teszek (jót teszek?) vele, és nem kapok semmi olyat vissza amit elvárnék, csak nemtörődömséget, hideget, közönyt. Ki az aki a tükörben -a valódiban- önmagát latja, nem a hajszínét, sminkjét, szemét, fület, szája sarkát? Aki ha belenéz azt látja ami van, nem idealizál, félig lát, hanem mindent. Ki az aki meglátja az idegent a tükörképében? Azt az idegent akit felöltöztünk, de nem mi vagyunk, látjuk-e azt akivé válnunk kell, és latjuk-e amit tennünk kell érte? Tudunk-e őszinték lenni, úgy igazából és tényleg?
    Ma engem sokkolt a tükörképem, csak egy nagyon szomorú asszony láttam aki bezárt mindent és kínlódik ott bent, mert szeretne most már kijönni, de nem találja a kulcsot, mert nem jó helyen keresi, nem őszintén keresi. Fél. Fél valódi életet élni, fel boldog lenni. (máj.28.)

    • Varázs kérdés: Mit akarsz? Ha erre a kérdésre tudod a választ, megtaláltad szomorúságod okát. Ha nem akarsz semmit, kizárt, hogy szomorú légy, hogy elégedetlen légy. Ha akarsz valamit, célod van, mely vakít, ha nem akarsz semmit, céltalan vagy, s az tisztít. A célban benne van, amit el akarsz érni. A céltalanságban benne van, minden egyéb, mindennek a lehetősége.

      • Médea

        Szervusz “Aranyhal” 🙂 A 3 kívánságom: bölcsesség,egészség, jólét. Ráadásként a szivárvány összes színét is kérem.

      • Mivelhogy a jólét fogalmával, sajnos, olyan dolgokat társítottunk, melyek kizárják a bölcsességet. 🙂 A legtöbben, kik jólétben vannak elmenekültek a bölcsesség elől.

  3. vegtelenegy

    “Szervusz “Aranyhal” A 3 kívánságom: bölcsesség,egészség, jólét. Ráadásként a szivárvány összes színét is kérem.”

    Aki ezt megszerezné itt a földi létben, az viszont az unalomba halna bele. Nem hiába nem társíthatók itt ezek 🙂

    • Médea

      Kishitű :p
      Miért ne volna társítható? Csak a fogalmakat kell tisztázni. Gondolom a “jólét” zavar benneteket. Gondoljatok a: Miatyánkra, “mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma.” Ennél nem több, mert a több már az a fajta jólét amire ti gondoltok.

  4. Schmidt Károly

    Kedves Szabad Gondolat!
    Az én tükrömben így látom magamat:

    Tükör mögött

    Nézek-nézek a tükrömbe,
    oly ismerős arcot látok,
    nézem azt, ki már sok éve
    ilyen szemekkel néz rátok.

    Tükör előtt állok hosszan,
    valami még ismeretlen,
    arcon idegen vonások
    lapulnak felfedezetlen.

    Amit látok fizikai,
    s én lélek tükrét keresem,
    hisz Ő mutat igaz utat,
    hogy létemben mi szerepem.

    Anyagoknak hatalmába
    lélek szerepe nem való,
    függönyt húzom tükröm elől,
    lélek tükre ott látható.

    Az Igazság itt van rejtve,
    hol láthatatlant láthatom,
    s hogy eggyé válhassak vele,
    dolgoznom kell még magamon.
    (2013.06.11.)

    Áldott, békés napokat kívánok, szeretettel: Schmidt Károly.

    • Kedves Károly, örvendek, hogy láthattam e szép gyöngyszemet is! Derűs napot! Szabad Gondolat. (írhatnám azt a nevet is, mely a keresztlevelemben áll, de hogy nézne az ki, hogy egy halott nevével írom alá a válaszomat 🙂

      • Médea

        Hagyj ma meghalni.
        Ó nem, nem akarok,
        csak jó lesz eljátszani
        a majdnem halált,
        a majdnem élet után.
        Hallani a csendet,
        a megilletődött sóhajt,
        látni a megfagyott tekintetet.
        A kitágult pupillát,
        a rettegést, hogy:
        Te
        Ma
        Ezt nem akarod.

        Csak úgy eszembe jutott. Elég sok élőnek is van Attila neve, nem gondolod? 🙂

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

WordPress.com ingyenes honlap vagy saját honlap létrehozása.