Köszönet

Köszönet a világvallások összes papjának, a világ politikusainak, a világ bankárjainak, pénzügyi szakembereinek, hogy magukra vállalták, a hatalomvágy, a kapzsiság, a manipulálás, és az azzal járó harcok terhét. Köszönöm, hogy megmutattátok magatokat a világnak. Köszönöm, hogy megfigyelhettelek titeket. Köszönöm a tanításokat! Köszönöm, hogy helyettem is kapzsik és telhetetlenek voltatok. Ekképp nem volt szükséges, hogy én is olyan mélyre kerüljek az anyagi világ csapdájában, mint ti. Nem kellett annyit harcolnom, viaskodnom, hazudnom, mint nektek. Áldozatos törekvéseitek megkíméltek engem attól, hogy én is olyan mélyre süllyedjek a sötétség útvesztőjében mint ti.

Én teremtettelek titeket, értem vállaltátok az életutatokkal járó szenvedéseket, betegségeket. Értem vállaltátok a végzetes daganatokat. Kérlek bocsássatok meg nekem, hogy ilyenné tettelek titeket! Köszönöm nektek, hogy voltatok, hogy értem hagytátok a lelketek “elkárhozni”. KÖSZÖNÖM A MEGVÁLTÁST!

Kedves gazdagok, hatalmasok, hazugok, diktátorok! Tudnotok kell, hogy nem haragszom rátok. Ti olyan terhet cipeltek helyettem is, mely alatt az én csontjaim összeroppannának. Szívemből kívánom, hogy a lét áldozatvállalásotok fejében kinyissa a szemeiteket, még mielőtt végleg becsukjátok őket!

Szeretettel,

 „egy Szabad Gondolat”

Reklámok
Categories: Elmélkedések, Minden | Címkék: , , , , , , | 1 hozzászólás

Bejegyzés navigáció

One thought on “Köszönet

  1. Nagyon egyet értek veled…Még annyit tennék hozzá, hogy:Szegény gazdagok,hatalmasok,hazugok,diktátorok, nem győzünk értetek imádkozni!

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

Működteti a WordPress.com.