Melyik tetszik?

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni a színválasztásban. Kaptam olyan visszajelzést, hogy az eddigi színbeállítás kicsit zavaró. Nehéz olvasni.

Melyik háttér meg betűszín kombináció tetszik jobban? Én szerettem volna valami sötétebbet a képek miatt. Az eddigi színbeállítás itt tekinthető meg:

http://whyunderstanding.wordpress.com/

Az aktuális jobb vagy a bordó hátteres. A bordó háttérre milyen karakter színt lehetne tenni, hogy találjon is, és ne is legyen zavaró? Úgy gondolom, hogy a bordóra, a fehér még jobban zavarná a szemet. Aki teheti, megkérem írjon véleményt. Köszi szépen! Attila

Reklámok
Categories: Minden | 2 hozzászólás

Bejegyzés navigáció

2 thoughts on “Melyik tetszik?

  1. Szia.
    Nekem ez jobban tetszik, mint a sötét, bordó. 🙂
    Maradjon ez!
    Ennyit akartam mondani. 😉

  2. VÉGH GIZELLA

    A szemnek ez kellemesebb.
    Köszönöm a jó írásokat

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

Működteti a WordPress.com.