A legfőbb kötelesség

CSC_5979

Minden lehetséges kötelességem előtt nekem a legfőbb kötelességem meghalni.

Ha netán a törvény az, hogy az ember életét a „kötelességei” határozzák meg és irányítják, akkor nekem a legfőbb kötelességem (fizikailag is) meghalni. Ha már lemondok a lélek szabadságáról, a szív hangját figyelmen kívül hagyom, akkor minek tartsam életben a testet? Van elég lélek nélküli zombi a földön. Legalább egy tudatosan vállalja, ha már a benne élő Istennek vesznie kell, akkor vesszen az őt fogva tartó test is. Nincs szükség még több ember-robotra.

Mikor lesz a szív hangjának prioritása a kötelességek, és a társadalmi szabályozások felett? Minek egyáltalán a szív? Itt megint bejön a jó öreg barát, a hit. Azt mondják, azt mondták, azt írták, hogy ez a kötelességem. Én elHITTEM, és beálltam a sorba, menetelni, robotolni. Kérlek, ha elég érettnek érzed magad, ha úgy gondolod van elég élettapasztalat mögötted, és még nem láttad Pink Floydnak „A Fal” című filmjét, nézd meg! Soha nem tesszük fel a kérdést, hogy ki mondja, mit mond, és miért, és hogy honnan veszi?

A tradícióknak, az írott és íratlan törvényeknek gátat kell szabni. Ha nem tudod megállítani az özönt, ami ezeket a nyakadba zúdítja, felejtsél el minden gondolatot, minden elképzelést ami a szabadsághoz fűződik, mert a leghalványabb fogalmad sincs annak igazi jelentéséről. Ne haragudjál, hogy ismétlem ezeket a szavakat, de mivel annyira gyengék, annyira erőtlenek a szavak amelyeket az ember kimondhat, mást nem tehetek, minthogy ismétlem őket: Félj! Akarj! Ellenkezz! Ragaszkodj! Higgy! Tégy eleget a kötelességeknek, a szabályoknak! Ez a legbiztosabb akadálya annak, hogy a teremtés igaz értelme megmutassa magát számodra. Amíg ezek a tulajdonságok életben vannak az elmédben, a szabadságod, ami a legfontosabb eszközöd léted megértésére, messziről elkerül téged.

Kedves olvasó! Ismételten kérlek, hogy egy szavamat se hidd! Figyelmeztetlek, hogy a fent leírt gondolatok közül semmi nem igaz számodra. Ha követni tudod a fenti sorok üzenetét ép, még nem teljesen átmosott elméddel, akkor elfogadhatod, használhatod. De nekem ne higgy el semmit. Miért?Mert én egy senki vagyok. Nincsenek címek és címkék a nevem után. Folyamatosan elutasítottam, megtagadtam őket. Egy intézmény sem ismerte el a tudásomat, nem ellenőrizte az itt leírt gondolatok szabályosságát, hitelességét. Egyik sem avatott engem valakivé, hogy te gondolkodás, kételkedés, elmélkedés nélkül elfogadd minden szavamat úgy, ahogy el szokás fogadni egy olyan ember szavait, akit a rendszer a ráaggatott címekkel tekintélyé avat, hogy segítségével népszerűsítse agresszív, ember ellenes hazugságait.

Amit itt olvashatsz, egyszerű, tiszta, őszinte szívből jövő gondolatok, amelyek  születésük előtt nem taktikáztak, hogy vajon mi lesz, ha őszintén felszínre kerülnek, megnyílvánúlnak. Fogadd szeretettel, vagy vesd el őket. Ha viszont tetszenek, kérlek oszd meg, hogy szabadon megkereshessék maguknak a legjobb utat, a legjobb személyekhez. Köszönettel, én-senki.

Reklámok
Categories: Elmélkedések, Minden | Címkék: , , , , , , , , , | Hozzászólás

Bejegyzés navigáció

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

WordPress.com ingyenes honlap vagy saját honlap létrehozása.