Osama vagy Obama?

Úgy sikerült, hogy még három napot töltöttem Katmanduban az új szálláshelyen. Egy nepáli fiatalemberrel laktam együtt egy szobában, aki segítségével még kaptam egy jó adag ízelítőt a nepáli politikai helyzetből, meg az ország bajaiból. R.K. Egyetemista, közben ennél a cégnél dolgozik mint túravezető. Néha még újságírással is foglalkozik. Egy újságcikkét felolvasta nekem, amiben az amerikaiakat biztatta arra, hogy ideje lenne abbahagyják a békecsinálás az olajért hadjárataikat, mert a világ kezdi megelégelni a sok háborút. R.K. egyenesen isteníti az ausztrál Juliant, aki feltörte a titkos adatbázist, és kiteregette az amerikai szennyest a wikileaksen. Azt állítja, hogy azóta az újságírásnak is egy újabb fejezete kezdődött, ahol az információközlés sokkal tárgyilagosabb, ahol már nem félnek az igazságot is kinyomtatni. Adja az Úr, hogy ez így legyen. Szerinte az Egyesült Nemzeteket is le kéne állítani, mert még egy országban sem sikerült békét teremteniük ahová bementek. Azt mondja, hogy az E.N nem más, mint a kémkedés hivatalos formája. Minden országba bemennek, hogy békét csináljanak, közben hivatalosan megkaparintanak minden információt, amire szükségük van a nagy hatalmaknak. Én nem igazán vagyok jártas ezekben a dolgokban. Amint mondtam, egy jó ideje már kikapcsoltam a televíziót. De azt kell mondjam, hogy az R.K. által tudomásomra hozott információkon valahogy már nem tudtam meglepődni. Számomra is nyilvánvaló, hogy a háború elsősorban pszichológia síkon folyik cselekkel meg huncutkodással, és amit nem tudnak elintézni úgy, arra használnak egy kis lőport.

Érdekes módon pont ezekben a napokban találkoztam azzal az információval is, hogy Bin Ladent levadászták Pakisztánban. Ezekben a napokban valahogy megkerestek engem ezek az információk anélkül, hogy én keresgéltem volna őket. Ezért úgy döntöttem, nekik is adok egy néhány sort a történetből. Az újságárusoknál szinte minden címlapon Osama meg Obama fotója virít. Érdekes egybeesés, hogy a két név csak egy betűben különbözik egymástól. Az újságok szerint egyik a gonosz, másik a hős. Szép kis mese. Egyik angol újság címlapján az állt, hogy Obama azt mondja, hogy mától a világ biztonságosabb, mert megöltük Bin Ladent. Uram Isten, micsoda kijelentés. Kíváncsi vagyok, hogy ezt olvasták-e, elemezték-e a nagy vallások elöljárói. És ha igen, mit írtak, hogyan vélekedtek róla. Földünk leghatalmasabb országának vezetője kijelentette, hogy gyilkolással biztonságot teremtünk a földön. Ezt ha szó nélkül hagyják pápáék, lámáék meg társai, én felebaráti szeretettel javaslom nekik, hogy váltsanak szakmát, keressenek más melót maguknak, mert a szeretetről nekik már jogtalan prédikálniuk. Aki olvasta eddigi írásaimat, tudja, hogy ezzel nem azt akarom sugallni, hogy Osama jó gyerek volt, és milyen nagy kár érte. Egyszerűen csak fel szeretném hívni a figyelmet, hogy olyan világot élünk, ahol hivatalosan a jó, a szeretet, a béke és Isten nevében kijelentjük, hogy gyilkolunk kell a békéért. Én már egyszer mondtam, és most ismételni fogom magam, hogy ha a jó ember a jóságért harcolni képes, más életeket kioltani, akkor én nem akarok jó lenni. Én egyáltalán nem akarok jó lenni. Minden háború, minden vérontás jó célért folyik. Ahogy írtam abban az angol újságcikkben is, mindenki, aki harcol megvan győződve arról, hogy a jó célért harcol. Tehát minden háború szent ha jól belegondolunk. Egyiknek azért szent mert megvédi nemzetét, másiknak azért szent, mert erősíti nemzetét. Felnőtt emberek vagyunk az Isten szerelmére! Hogy vagyunk képesek még hinni ezekben az idióta tündérmesékben? Nincs szent háború, nincs szentségtelen háború. A háború az háború. A háborúban nincs jó és rossz fél. Egyforma jó és egyforma rossz mindkettő, ha már harcolniuk kell egymással. Mindenki a maga szemszögéből ítélve szentnek hiszi a háborúját, hogy megnyugtassa lelkiismeretét, hogy jó dologért harcol. Senki nem mondja magáról, hogy én vagyok az alattomos harcos, akit a kapzsiság a birtokolni akarás vezérel a harc irányába. A háborút mindkét fél részéről meg kell előzze egy súlyos hazugság. Mindkettő azt kell hazudja magának, hogy a jó célért harcol, ezzel felmentve magát a felelősség terhe alól. Öltem de a jó cél érdekében öltem. Hejj komám! Ilyen nincs ébredj fel! Ha ölsz, gyilkos vagy. Ezt mondtam muzulmán testvéreimnek is. Megmondtam nekik, hogy nincs szent háború. Az csak mese, hogy az idióta birkákat egymás ellen ugrasszák a ravasz pásztorok. Ha háborúzol, ha hiszel a háborúban, és még a háborúban sem vagy képes felébredni a lét igazságára, meg kell dögölj, mert teljes mértékben reménytelen vagy. A megértés szele annyira elkerül téged, mint a kutya a tegnapi szarát. Az a harcos, mely kijelenti, hogy azért harcol, mert szeret harcolni, szeret gyilkolni, mert szereti a hatalmat, az részemről tiszteletet érdemel, mert legalább őszinte. Nem hazudik sem önmagának, sem nekem. De sajnos a legtöbb harcos ennél ócskább, mert az mellett, hogy gyilkos, még hazudik is.

Az ünnepelt színes bőrű elnök azt mondja, hogy megöltük Osamat, biztonságosabb a világ. Amikor ezeket a szavakat olvastam, csak úgy zokogott a lelkem. Bánatomban még egy könny is kiesett a szememből. És nem Osamaért, hanem azért, hogy ekkora lódításokat megesznek az emberek. Ki lehet tenni a címlapra, és a buta birka megünnepli azt. Istenem mivé lettünk…. Ünnepeljük a halált, a terrorista halálát. :))))) Meg sem fordul a fejünkben annak lehetősége, hogy a nagyobbik terrorista még mindig életben van. Nem látjuk, hogy Osamat az őt meggyilkolók teremtették. Ők beszéltek róla, ők töltötték meg a médiát a nevével, ők nevezték terroristának, hogy hivatalosan vadászhassanak rá. Ők csináltak hőst magukból. Osamat kinyírták, ha kinyírták. Ennek következtében a médiában lefolyt szar visszaigazolást nyert. És milyen könnyű ezt tenni, miután az emberek el vannak tompítva, miután az emberek orrvérzésig dolgoznak, hogy napról napra többet és többet vásárolhassanak, miután úgy vannak nevelve, hogy harcolj, dolgozz, légy áldozat, mert attól leszel értékes. Miután megdöglesz szentté avatunk, hogy lássa a többi birka, hogy milyen értékes hulla vagy, hogy ők is olyan értékes hullák akarjanak lenni. Tudom, szélsőséges vagyok. Ha halvány lila fingod nincs arról, miről beszélek, csak arra futhatja, hogy szélsőségesnek, őrültnek nevezz, hogy megnyugtasd magadat, hogy nálad, minden okej, én vagyok a képzelődő. De nem is várom el tőled, hogy megértsd ezeket a sorokat, mert ha úgy éltél, ahogy élned kellett, ahogy akarták, hogy élj, nincs ahogy megértsd, mert ideális birka vagy. Az ideális birka meg nem a megértőképessége miatt ideális birka, hanem az miatt, hogy könnyen terelhető, nincs egyénisége, mert a KÉNYELME annál jóval fontosabb. Ülj vissza a fotelba, kapcsold be a televíziót és ünnepeld a győzelmét az életben maradt terroristáknak. Én megyek, indulok tovább, hogy lássam, hogy ez a szép világ még miket rejteget.

Uzsonnára való

 

 

Tetszett, lefordítom! (angol vagy román fordítást a szabadgondolatunk@gmail.com címre lehet küldeni)

Tetszett és megosztom! – az alábbi megosztási lehetőségek közül választhatsz:

Reklámok
Categories: Elmélkedések, Minden, Nepál | 3 hozzászólás

Bejegyzés navigáció

3 thoughts on “Osama vagy Obama?

  1. Teleky Botond

    Ha egyetlen muzulmannak meg tudtad magyarazni hogy nem letezik szent haboru, valakinek akinek ezt meg kellett magyarazni, akkor tudjad hogy nagy dolgot cselekedtel. Ettol egy nagyon vastag hajszal valasztja el azt, hogy ugy magyarazd meg az atyafinak ugyanezt, hogy o is tovabbadja. Mit, tegye kozhirre a maga anyanyelven.

    Ehhez kivanok neked sok sikert

  2. Lelátó

    Marhaság ez az egész eszmefuttatásod. És miért szidod Amerikát, az elnököt és a kereszténységet? Ha mindenkit szidsz csak, mire jutsz? Mi a béke, ha nem önmaga. Az is lehet hogy egy hülye vagy és ezt sose érted meg…

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

WordPress.com ingyenes honlap vagy saját honlap létrehozása.