en senki

Elhataroztam, hogy mostantol nem leszek senki. Maskeppen fogalmazva: mostantol senki leszek.
Eddig voltam jo keresztyeny, jo demokrata, jo kommunista, jo szomszed, jo magyar, jo szekely, jo hazafi, jo gyermek, jo szereto. Jo roman is voltam mar. Ez volt amit a leginkabb kivulrol adtak ram, annelkul, hogy kertem volna. Isten tudja mi voltam meg. Felet mar elfelejtettem azoknak a fontos szerepeknek amelyeket mostanig betoltottem az elmult 30 ev alatt.

Elhataroztam, hogy mostantol nem leszek senki, akit masok szeretnenek, hogy legyek. Nem leszek buszke magyar, nem leszek buszke szekely, nem leszek buszke erdelyi. Nem leszek buszke.
En leszek csak: szabad en!… ha szabad lesz. Magamnak fogok megfelelni.
30 even keresztul voltam mar mindenki akit akartatok, hogy legyek. Matol csak en leszek. Az, akinek szeretnetek vagy nem szeretnetek latni.

Elore elnezeseteket kerem, ha nem leszek mindig udvarias, ha nem azt fogjatok hallani tolem, amit hallani akartok, ha nem azt kapjatok tolem, amit vartok.
A hamis szepet nem fogom taplalni, de gondozni fogom az igazat, hogy viragozzon sokasodjon mindenhol, ahol emberek vannak.
Elore elnezeseteket kerem, hogy meg foglak serteni. Amikor kerdezel, igazat fogok mondani, hogy fajjon vagy essen jol. Ha szeretni fogsz, engemet fogsz szeretni. Ha gyulolni fogsz, engem fogsz gyulolni.
Nem lesz felreertes, nem lesz hazugsag. Nem epul gyenge fundamentumu haz.
Ha baratod leszek, igaz baratod leszek. Ha ellenseged leszek, igaz ellenseged leszek.

…es mindez egy senki szemelyeben.

Categories: Elmélkedések, Minden | Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Hozzászólás

Bejegyzés navigáció

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

WordPress.com ingyenes honlap vagy saját honlap létrehozása.