Otthonunk

IMG_1226Az igazat megvallva, sosem hagyhatod el az otthonod. Bárhova is mennél, mindenhova magaddal viszed, mert ott él a bőröd alatt, mozgásra készteti, majd meglassítja a nyelved, színeket ad a gondolataidnak, kinyitja a logika börtönének kapuit.”

Nem hiszem el, hogy egy darabig elhittem, hogy a chemtrail, a vízben lévő klór, a fogkrémben lévő jód, a fogtömésben és az oltásokban lévő higany, az élelmiszerekben lévő tartósítószer stb. fogja okozni a halálom.
És nem hiszem el, hogy egy darabig elhittem, hogy az aloe vera, a szódabikarbóna, a marihuána olaj, a biotáplálkozás, a lúgosítás, stb. menti majd meg az életem.
Ma már tudom, hogy az életem csupán az élet forrásához való hamis, ill. őszinte viszonyulásom képes megrövidíteni vagy meghosszabbítani.

Nem az az ember dolga, hogy rendszereket alkosson, döntsön, reformáljon, hanem az, hogy felfedezze, megértse, élje és élvezze azt az univerzális, mindenütt jelenlévő rendet, amelybe beleszületett.

A világot nem a magyarság, nem a zsidóság, nem a bal oldal, nem a jobb oldal, nem a demokrácia, nem a kapitalizmus, nem a kommunizmus, nem a hinduizmus, nem a buddhizmus, nem a kereszténység, nem az iszlám, nem az ezotéria, nem a filozófia és nem a Szabad Gondolat 🙂 fogja megmenteni, hanem az emberek szívéből szabadon kiáradó és megtestesülő isteni szeretet, melynek az EGY ÉN nem szegi útját.

Categories: Minden | 3 hozzászólás

Bejegyzés navigáció

3 thoughts on “Otthonunk

  1. Te. Én vagyunk. 😉 vagyis mintha te lennel en ott ahol te vagy.

  2. Bokodi Laci

    Attila! (általam is megélt) éveket foglaltál össze pár sorban! köszi! Áldás, békesség, Laci

SZABAD A GONDOLAT! (vélemény/kérdés/üzenet)

Start a Blog at WordPress.com.